Aktualności | 2011-04-07
Dobry Produkt - Wybór Konsumentów 2010

Dobry Produkt - Wybór Konsumentów 2010

Badanie przeprowadził Zakład Badań Naukowych Polskiego Towarzystwa Socjologicznego pod patronatem Instytutu Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk. Zrealizowane zostało na próbie 850 gospodarstw domowych, w największych miastach Polski – Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu i Łodzi. Wyniki badania zostały opracowane w oparciu o bezpośrednie wskazania konsumentów, co pozwoliło na uzyskanie wysokiej rzetelności danych.

„Bardzo nas cieszy zdobyte wyróżnienie dla kawy Tchibo. Jest ono tym cenniejsze, iż przyznane na podstawie badań preferencji konsumentów. Potwierdza, iż konsumenci doceniają najwyższą jakość oferowanych przez nas produktów.” – powiedziała Donata Wolińska, Dyrektor Marketingu Tchibo Warszawa.