Aktualności | 2019-02-19
Rozwiązania dla branży fashion

Rozwiązania dla branży fashion

27 marca w Łodzi spotkają się cenione osoby ze świata fashion i e-commerce.
Będzie to spotkanie kreatorów mody, osób które tworzą i wpływają na branżę.

Nie zwlekaj! Nawiąż nowe kontakty! Skorzystaj z rad doświadczonych osób z branży modowej!

Poznaj nowe technologie! Baw się tworząc markę i rozwijając jej pozycję!

Wykłady poprowadzą m.in.:

- Anna Muszyńska-Gniado – Dyrektor Marketingu w dziale Property Management, BNP Paribas Real Estate Poland
"Content marketing i digital – unikalna strategia marki"


- mec. Michał Żmijewski - Adwokat, Lubasz i Wspólnicy - Kancelaria Radców Prawnych sp.k.

"Regulacje dotyczące marek, logotypów i fraz wykorzystywanych w działalności gospodarczej - ochrona prawna oznaczeń produktów, usług i przedsiębiorców."
(Podstawowe informacje związane ze znakami towarowymi, ustawą o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i prawem autorskim, czyli wiedza, która przyda się nie tylko początkującym przedsiębiorcom. Jak zapewnić bezpieczeństwo swojemu biznesowi i zarazem upewnić się, czy nie naruszamy praw osób trzecich?)

- Arieta Prusak - Prezes Agencji Marketingowej MOXIE

temat w trakcie opracowania

- Hanna Wojtaszek – Brand Manager, BIZUU
temat w trakcie opracowania

- mec. Michał Kamiński - Content Manager, Grupa Domodi
"Skąd brać pomysły na treści - 13 sposobów, z których korzystamy w Grupie Domodi"

(Sadzając Mistrza Słowa przed czystą kartą, możesz liczyć na stworzenie 5-10-15 interesujących tematów. Może ciut więcej. W pewnym momencie odbije się od ściany. Przy okazji nabawi się migreny i opuści biurko, mając na ustach słowa „czacha dymi”. Inaczej będzie, gdy posadzisz go przed klawiaturą komputera z dostępem do internetu, dając listę 13 pomysłów na tworzenie treści. Nie tylko wspomniane wcześniej liczby ulegną zwielokrotnieniu, ale również na twarzy Mistrza dostrzeżesz szeroki uśmiech i usłyszysz „dziękuję”. Bezcenne! W trakcie prelekcji poznasz 13 sposobów na content – Michał Kamiński przedstawi konkretne rozwiązania pomocne przy generowaniu pomysłów na treści, z których korzysta w codziennej pracy. Będzie konkretnie!)

- mec. Luiza Bakiewicz – Prawnik, Domański Zakrzewski Palinka sp. k.
"Nazwisko jako znak towarowy w branży fashion"

(Przesłanki oraz przeszkody w wykorzystaniu swojego bądź cudzego nazwiska jako znaku towarowego.)

- Piotr Oracz - Prezes Zarządu, Loopa.eu Sp. z o.o

"Silnik Rekomendacji - jak skutecznie zachęcić klienta do e-zakupów"

(- Co to jest silnik rekomendacji?

- Jak spersonalizowane rekomendacje oddziałują na klienta?

- Przekrój działania silnika w e-sklepie.

- Case Studies.)

- Tadeusz Żórawski - Chief Development Officer, SaveCart

"Jak zwiększyć sprzedaż w e-commerce o 20% lub więcej"

"Szyte na miarę" rozwiązania dla branży fashion nie są ramowymi wykładami jak na uczelni wyższej. Jest to dawka teorii połączana z praktycznymi warsztatami. Program spotkania został dostosowany do grupy docelowej. Skuteczne metody i aktualne trendy panujące na rynku zweryfikowały profil konferencji.

- Jak zaistnieć w Internecie? Jak się tam promować?

- E-commerce przyszłością handlu

- Bezpłatne i płatne urządzenia do promocji marek i sklepów

- Współpraca z influenserami

- Aspekty prawne związane z prowadzeniem sklepu

To tylko niektóre z zagadnień jakie zostaną przybliżone uczestnikom konferencji. Pełną agendę można śledzić na bieżaco na stronie konferencji: http://pirbinstytut.pl/index.php/fashion

ZNAJDZIESZ TU również formularz online, dzięki któremu zgłosisz swój udział!

Śledź nas na Facebook: Kliknij tu
Obserwuj na nas Instagramie: Kliknij tu