Przedstawiciele najsilniejszych marek na polskim rynku po raz szósty odebrali 25 maja statuetki Superbrands. Wśród laureatek znalazły się popularne marki spożywcze, sieć restauracji i pięć sieci handlowych. The Superbrands Ltd. to międzynarodowa organizacja nagradzająca sukcesy marek, które wypracowały najmocniejszą pozycję w swojej branży. Tegoroczni laureaci zostali wyłonieni głosami członków Rady Marek - 39 czołowych polskich ekspertów w dziedzinie brandingu, marketingu i reklamy - oraz grupy 2700 osób, które wzięły udział w badaniu konsumenckim. Przy ocenie pod uwagę brane były m.in.: rozpoznawalność marki, unikalny charakter korzyści, które oferuje i siła więzi z klientami. Spośród artykułów spożywczych eksperci i konsumenci wyróżnili markę popularnych produktów nabiałowych Mlekovita, jedną z wiodących polskich marek kaw i herbat - MOKATE oraz wody mineralne: Muszyniankę i - po raz trzeci - Cisowiankę; w grupie napojów alkoholowych po czwartą w historii marki statuetkę sięgnęło piwo Żywiec, wśród sieci restauracji drugi raz nagrodę odebrało KFC. W gronie dystrybutorów drugi z rzędu tytuł Superbrands otrzymała sieć hipermarketów Carrefour, złotą statuetkę odebrali również przedstawiciele sieci Real. Wśród mniejszych detalistów już po raz trzeci nagroda trafiła w ręce Jeronimo Martins Dystrybucja, właściciela sieci Biedronka, oraz do Polskiej Sieci Handlowej Lewiatan i sieci Lidl. Historie sukcesu laureatek trafiły do Albumu Superbrands 2012 - towarzyszącego wszystkim krajowym edycjom Superbrands wydawnictwa, cieszącego się na świecie opinią "biblii brandingu". Organizatorem i wyłącznym przedstawicielem The Superbrands Ltd. w Polsce jest agencja New Communications. Partnerami tegorocznej edycji są: Culture.pl, Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA, Stratosfera, ThinkTank, Polish National Sales Awards, Inquiry Market Research, PRoto.pl i Bravo Bodoni.
Historie sukcesu laureatek trafiły do Albumu Superbrands 2012 - towarzyszącego wszystkim krajowym edycjom Superbrands wydawnictwa, cieszącego się na świecie opinią "biblii brandingu".
Organizatorem i wyłącznym przedstawicielem The Superbrands Ltd. w Polsce jest agencja New Communications. Partnerami tegorocznej edycji są: Culture.pl, Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA, Stratosfera, ThinkTank, Polish National Sales Awards, Inquiry Market Research, PRoto.pl i Bravo Bodoni.