Aktualności | 2012-03-12
Metody marketingu bezpośredniego w branży mięsno-wędliniarskiej (reklamy, strony www, newslettery, telemarketing)

Metody marketingu bezpośredniego w branży mięsno-wędliniarskiej (reklamy, strony www, newslettery, telemarketing)

Metody marketingu bezpośredniego w branży mięsno-wędliniarskiej (reklamy, strony www, newslettery, telemarketing)

Zaproszenie na szkolenie, które odbędzie się 20-21 marca 2012 r., w Warszawie.

 

Cele szkolenia:

·        zaznajomienie uczestników z praktyką, strategią i narzędziami marketingu bezpośredniego w branży mięsno-wędliniarskiej;

·        przyswojenie umiejętności  skutecznego ofertowania i kontraktowania klientów z branży mięsno-wędliniarskiej;

·        poprzez warsztaty opanowanie takich instrumentów jak:  direct mail, direct email, newsletters, telemarketing.

 

Program szkolenia

 

1.      Możliwości współczesnego marketingu bezpośredniego/nieosobistego (direct marketing) w branży mięsno-wędliniarskiej.

2.      Sekwencje instrumentów w kampanii direct marketing.

3.      Wybór odpowiedniej oferty i docelowego kontrahenta.

4.      Praktyczna przydatność baz danych w wyborze odpowiednich kontrahentów:

·       Struktura karty kontrahenta w bazie danych,

·       Zasilanie bazy danych,

·       Wykorzystywanie własnej i obcych baz danych.

5.      Techniki copywritingu w promocyjnym przygotowaniu oferty:

·       Unikatowe cechy,

·       Korzyści dla kontarhentów wynikające z cech.

6.      Ćwiczenie: wypracowywanie połączeń cechy – korzyści.

7.      Drukowana reklama informacyjno-ofertowa

·       Zasady kompozycyjne druków informacyjno-reklamowych.

8.      Tworzenie pakietu reklamy pocztowej bezpośredniej (direct mail)

·       Copywriting nośników pakietu mailingowego.

9.      Konstrukcja i funkcje skutecznych firmowych witryn internetowych w branży mięsno-wędliniarskiej:

·       Funkcje witryny firmowej,

·       Ćwiczenie: Analiza witryny firmy z branży mięsno-wędliniarskiej.

10.  Kampanie direct e-mailowe i newslettery:

·       Ofertowanie pocztą elektroniczną w branży mięsno-wędliniarskiej, 

·       Ćwiczenie: direct email.

11.  Zastosowania telefonu (telemarketing) w przedkładaniu oferty mięsno-wędliniarskiej:

·       Reguły komunikacji w rozmowach telefonicznych,

·       Rozmowa telefoniczna przychodząca.

12.  Ćwiczenie: walory wokalne w rozmowie telefonicznej.

  

13.  Jak ofertować i sprzedawać przez telefon:

·        Nawiązywanie kontaktu,

·        Sondowanie kontrahenta,

·        Prezentacja i demonstracja oferty,

·        Wyjaśnianie obiekcji klientów,

·        Główne reguły praktyki negocjacji telefonicznych,

·        Metody finalizowania  rozmowy - próby kontraktacji.

14. Ćwiczenie: rozmowa ofertowa

15. Działania  po- kontaktowe - i co dalej?

·          Spotkanie twarzą w twarz,

·           Metody finalnej kontraktacji.

 

 

 


Czas trwania szkolenia:
2 dni

 

 

Koszt szkolenia :
1000 zł netto/osoba

Cena obejmuje:
Uczestnictwo w szkoleniu
Materiały
Lunch i przerwy kawowe
Certyfikat

Miejsce szkolenia:
Centrum Szkolenia Przemysłu Mięsnego
ul. Rogatkowa 37, Warszawa
tel. 22 / 615 87 12

 

W przypadku jakichkolwiek pytań pozostaję do Państwa dyspozycji                                                                 Marta Dzierzęcka mdzierzecka@polwita.pl Tel. 601 678 700