W dniu 2 marca 2012 roku zakończyła się osiemnasta edycja Collection Première Moscow. Na powierzchni ponad 49 000 metrów kwadratowych, z rekordowym udziałem ponad dziewiętnastu tysięcy odwiedzających, zaprezentowano 1480 kolekcji zarówno na sezon jesień-zima 2012/2013, jak i na sezon bieżący. „Bardzo się cieszymy, że praktycznie wszystkie segmenty w ramach targów CPM odnotowały kolejny wzrost” - podkreślał dyrektor CPM Christian Kasch. „Nowy segment Fashion&Denim powiększył się do tego stopnia, że od tegorocznej wrześniowej edycji zostanie przeniesiony do większej hali. Planujemy także stworzenie nowego segmentu CPM Body & Beach. Będzie to platforma dla asortymentu bielizny, mody plażowej oraz strojów domowych“. Licznych odwiedzających przyciągnęła również hala, w której odbywały się pokazy i imprezy. W trakcie czterech dni targowych odwiedzający mogli zapoznać się z trendami wybierając wśród 42 pokazów mody oraz prezentacji organizowanych przez wystawców. W czasie CPM odbyło się już po raz siódmy rosyjskie forum handlu detalicznego branży mody (Russian Fashion Retail Forum), na którym dyskutowano na temat: „Możliwości wielokanałowego marketingu branży mody na terenie Rosji”. Na najbliższej edycji targów CPM forum zostanie wydłużone do trzech dni i będzie obejmować temat: „Szczyt międzynarodowego rynku bielizny w Rosji”.
„Bardzo się cieszymy, że praktycznie wszystkie segmenty w ramach targów CPM odnotowały kolejny wzrost” - podkreślał dyrektor CPM Christian Kasch. „Nowy segment Fashion&Denim powiększył się do tego stopnia, że od tegorocznej wrześniowej edycji zostanie przeniesiony do większej hali. Planujemy także stworzenie nowego segmentu CPM Body & Beach. Będzie to platforma dla asortymentu bielizny, mody plażowej oraz strojów domowych“.
Licznych odwiedzających przyciągnęła również hala, w której odbywały się pokazy i imprezy. W trakcie czterech dni targowych odwiedzający mogli zapoznać się z trendami wybierając wśród 42 pokazów mody oraz prezentacji organizowanych przez wystawców.
W czasie CPM odbyło się już po raz siódmy rosyjskie forum handlu detalicznego branży mody (Russian Fashion Retail Forum), na którym dyskutowano na temat: „Możliwości wielokanałowego marketingu branży mody na terenie Rosji”. Na najbliższej edycji targów CPM forum zostanie wydłużone do trzech dni i będzie obejmować temat: „Szczyt międzynarodowego rynku bielizny w Rosji”.