Aktualności | 2012-03-01
PAMSO - nowe sklepy, nowe produkty, ta sama najwyższa jakość

PAMSO - nowe sklepy, nowe produkty, ta sama najwyższa jakość

30 sklepów firmowych, nowo powstała sieć 28 jednostek partnerskich i 300 nowych placówek, gdzie można kupić wyroby PAMSO - pabianicki producent mięs i wędlin dynamicznie rozwija sieć dystrybucji i poszerza asortyment. Wszystko po to, by dostosować swoją strukturę i ofertę sprzedażową do zmieniających się warunków rynkowych i jeszcze lepiej wychodzić naprzeciw oczekiwaniom klientów, poszukujących produktów wysokiej jakości.

              Zakłady Mięsne PAMSO SA są liderem branży w regionie łódzkim, gdzie posiadają swoją sieć sprzedaży. Współpracują także z wielkimi sieciami handlowymi oraz liczną grupą mniejszych placówek. Wyroby PAMSO, cenione ze względu na tradycyjne receptury i smaki, trafiają również na talerze gości ekskluzywnych hoteli w kraju oraz do polskich sklepów w Wielkiej Brytanii.

 

Gwarancja jakości

              Obok uruchamiania nowych sklepów firmowych, od grudnia ubiegłego roku firma intensywnie buduje sieć placówek partnerskich PARTNER PAMSO - obecnie działa ich już 28. Poprzez współpracę z grupą starannie wyselekcjonowanych partnerów handlowych zamierza ułatwić dostęp do markowych produktów. Podobnie jak w 30 sklepach firmowych, klienci placówek oznaczonych szyldem PARTNER PAMSO znajdą w nich szeroki asortyment mięs, wędlin i wyrobów garmażeryjnych (aktualne adresy sklepów firmowych i partnerskich znajdują się na stronie www.pamso.pl/dystrybucja).

              Firma szczególnie dba o to, by jej wyroby odpowiadały najwyższym standardom: od 2010 roku dysponuje certyfikatem ISO 22000, międzynarodowej normy w zakresie zarządzania bezpieczeństwem żywności. Certyfikat stanowi gwarancję nie tylko wysokiej jakości składników, z których powstają produkty PAMSO, ale również potwierdzenie zachowania odpowiednich warunków ich przetwarzania, pakowania, magazynowania, transportu i dystrybucji.

              Ze względu na wciąż powszechne nieuczciwe praktyki handlowe innych podmiotów pabianicki producent przestrzega klientów przed gorszej jakości podróbkami oryginalnych wyrobów. Jakość i bezpieczeństwo produktu gwarantuje opatrzona logo etykieta i zaufany, wiarygodny sprzedawca.

              Wysoka jakość i doskonały smak naszych wyrobów mają dla nas kluczowe znaczenie. Chcemy, aby klienci mieli pewność, że kupują oryginalne produkty i mieli do nich lepszy dostęp - stąd intensywny rozwój sieci detalicznej i wzmocnienie współpracy z najlepszymi partnerami handlowymi - mówi prezes zarządu PAMSO SA Joachim Nowak.

              Z myślą o jakości firma aktywnie edukuje konsumentów w zakresie zdrowego odżywiania oraz sposobów przechowywania i obróbki termicznej produktów mięsnych i wędliniarskich, pozwalających im zachować świeżość i walory smakowe. W ramach działań z zakresu Społecznej Odpowiedzialności Biznesu powołała do życia Akademię Zdrowego Żywienia PAMSO. Kampanie edukacyjne „Zawsze Świeże”, „Mityng Lekkokaloryczny”, „Na harówkę weź wałówkę” oraz „Back To school” doceniło Forum Odpowiedzialnego Biznesu, umieszczając je w dorocznych raportach „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki” za lata 2008, 2009 i 2010. Więcej informacji o Akademii Zdrowego żywienia PAMSO można znaleźć na stronie producenta oraz na profilu Akademii w serwisie Facebook: www.facebook.com/AkademiaZdrowegoZywienia.

 

Nowości w sklepach

              Wraz z rozszerzaniem sieci sprzedaży, firma odświeża identyfikację wizualną i wystrój swoich placówek. Nowy wygląd, a co za tym idzie - nowa organizacja sklepów - mają pozwolić na jeszcze lepszą i sprawniejszą obsługę klientów, ułatwiając im wybór ulubionych produktów. Udostępnienie szyldu PARTNER PAMSO zaufanym handlowcom pozwoli klientom łatwo zidentyfikować wiarygodne punkty sprzedaży.

              Wśród flagowych wyrobów PAMSO są m.in. produkowane według tradycyjnych receptur wędliny: „Podkomorzy®”, „Wiejskie smaki” i „Herbowe”, długo dojrzewające: szynka i polędwica „Chrobry®”, wybór mięs i kiełbas  - jałowcowa, myśliwska, podwawelska czy jedyna oryginalna kiełbasa biała surowa zawierająca aż 90% mięsa wieprzowego, wszystkie wielokrotnie nagradzane m.in. przez Instytut Biotechnologii Przemysłu Rolno-Spożywczego tytułem „Produkt najwyższej jakości”.

              W 2012 roku firma planuje dalej pracować nad poszerzeniem i urozmaiceniem oferty, a dla stałych klientów sklepów firmowych wprowadzi od 1 marca atrakcyjny program promocyjny.

              Informacje o produktach PAMSO można znaleźć na stronie internetowej www.pamso.pl, na profilu firmy w serwisie Facebook www.facebook.com/pamsopabianice oraz w placówkach firmowych i partnerskich.