Aktualności | 2012-02-02
Public relations wkracza do MŚP

Public relations wkracza do MŚP

Związek Rzemiosła Polskiego realizuje projekt „Public relations a adaptacyjność i konkurencyjność MŚP”, w ramach którego organizowane są trzydniowe szkolenia, m. in. z zakresu kontaktów z mediami i otoczeniem, komunikacji kryzysowej czy lobbingu. Realizowany projekt jest odpowiedzią na często wyrażany przez polskich przedsiębiorców pogląd głoszący, że PR jest tylko dla dużych. Jest to mylne przekonanie, i dlatego w szkoleniach biorą udział przedsiębiorcy i pracownicy właśnie z sektora mikro i małych firm.

Szkolenia podnoszą świadomość dbania o wizerunek firmy oraz pokazują, że odpowiedzialność za te działania leży zarówno po stronie właścicieli, jak i pracowników. Kształtują ich wolę do zmian, co gwarantuje ciągły rozwój konkurencyjności sektora MŚP na rynku.

Warsztatowy charakter szkoleń oraz odnoszenie przykładów do doświadczeń uczestników czyni je atrakcyjnymi i niezwykle przydatnymi. Cykl warsztatów prowadzony jest we wszystkich miastach, w których swoje siedziby mają izby rzemieślnicze. Szkolenia realizowane będą do kwietnia 2012 roku.

www.pr4msp.pl