Aktualności | 2011-11-09
Druga edycja targów Kielce Business Fashion

Druga edycja targów Kielce Business Fashion

To targi designerskie dla producentów oraz przedstawicieli branży odzieży służbowej i zawodowej. Takich targów jeszcze na polskim rynku nie było, dlatego wypełniamy tę, jak się okazuje, sporą lukę. – mówił prezes zarządu Targów Kielce Andrzej Mochoń.

Wizerunkowa spójność przedsiębiorstwa to warunek niezbędny, aby było ono rozpoznawalne na rynku. Dlatego tak ważny jest tzw. corporate identity, czyli system identyfikacji wizualnej, o którym dyskutowano na branżowym seminarium. Corporate identity to między innymi pewien graficzny kod, do którego zalicza się także jednakowy ubiór utrzymany w przyjętej kolory>tyce, zawierający logotypy oraz graficzne znaki odniesienia do firmy, którą reprezentują noszący go pracownicy. Jednakowy firmowy ubiór to także forma reklamy przedsiębiorstwa.

Na targach Kielce Business Fashion zaprezentowały się firmy z branży odzieży służbowej i zawodowej. Głównym adresatem imprezy są instytucje państwowe, bankowe i urzędy, branże: hotelarska, medyczna, sportowa, firmy spedycyjne, sektor lotniczy i transportowy, a także wszystkie firmy zainteresowane budowaniem marki w oparciu o identyfikację wizualną, w co wkomponowuje się także zunifikowany ubiór pracowników.