Aktualności | 2011-07-29
Polskie programy promocyjne zatwierdzone przez Komisję Europejską

Polskie programy promocyjne zatwierdzone przez Komisję Europejską

• „Pokochaj olej rzepakowy”, złożony przez Polskie Stowarzyszenie Producentów Oleju;
• „Nowa Jakość w drobiarstwie”, złożony przez Krajową Radę Drobiarstwa – Izbę Gospodarczą;
• „5 porcji warzyw, owoców lub soku”, złożony przez Krajową Unię Producentów Soków.

3-letnie programy promujące olej rzepakowy, drób wysokiej jakości oraz warzywa, owoce i soki realizowane będą odpowiednio na rynkach polskim i łotewskim, polskim i niemieckim oraz polskim i rumuńskim.

Całkowity budżet ww. programów wynosi 9 470 221 euro, z czego 5 469 065 euro stanowi dofinansowanie z budżetu Unii Europejskiej.

Agencja Rynku Rolnego przedłożyła Komisji Europejskiej kolejne, nowe oferty 3-letnich programów promocyjno-informacyjnych pt.:

• „Makarony Europy”, złożonej przez Polską Izbę Makaronu;
• „Jabłka każdego dnia”, złożonej przez Związek Sadowników Rzeczpospolitej Polskiej.

(źródło: ARR)