Aktualności | 2011-03-14
Nowy piwny trend - piwo z minibrowarów

Nowy piwny trend - piwo z minibrowarów

Jednak tęsknota za smakiem naturalnego, wyjątkowego piwa, sprawiała, że pojawił się nowy trend serwowania tego trunku - na domowych imprezach. Do tej pory imprezy w gronie przyjaciół i rodziny kojarzyły się z sięganiem ciągle po to same piwo, produkowane fabrycznie, na masową skalę. Rynek minibrowarów zmienia te nawyki. Pojawienie się nowego trendu przebojem wkradło się do imprezowego menu. Uczestnicy domowych spotkań się coraz częściej sięgają po unikalne, niepasteryzowane piwa produkowane w tradycyjny sposób kilka lub kilkadziesiąt ulic dalej.

Jak wynika z badań (Raport CBOS BS/116/2010 z 2010r.) najpopularniejszym napojem alkoholowym wybieranym przez Polaków jest właśnie piwo. Preferuje je 52 % osób. Mocniejsze trunki takie jak wino i wódka, są na drugim i trzecim miejscu. Gdzie najczęściej delektują się piwem Polacy? 75 % osób najchętniej pije je w domu w gronie rodziny lub znajomych podczas imprez i spotkań towarzyskich. Coraz wybredniejsze i wyszukane gusty nie zadowalają się piwem masowym, łatwo dostępnym w supermarketach.

Naprzeciw nowemu trendowi wychodzi Bierhalle - lider w segmencie restauracji z minibrowarem – produkujący najbardziej nagradzane naturalne piwa w Polsce. Teraz klienci restauracji mogą także zabrać je na wynos. Piwa Bierhalle produkowane są bezpośrednio na miejscu przy użyciu tylko czterech, wyłącznie naturalnych surowców: słodu jęczmiennego, wody, aromatycznego chmielu oraz drożdży. Cały proces odbywa się z zachowaniem najlepszych tradycji piwowarstwa opartych na Prawie Czystości z 1516 r. Piwo jest nasycone naturalnym dwutlenkiem węgla pochodzącym wyłącznie z procesu fermentacji. Bierhalle stosuje też unikalne techniki butelkowania mające zapewnić pełną świeżość piwa, które klienci tej firmy zabierają coraz częściej do swych domów.

Źródło: Biuro Prasowe Bierhalle