Aktualności | 2010-08-05
Firmy energetyczne wspierają największą imprezę sportową w Polsce

Firmy energetyczne wspierają  największą imprezę sportową  w Polsce

W tegorocznym Tour de Pologne udział bierze 23 zespoły. Zawodnicy walczą o zwycięstwo w kilku klasyfikacjach, z których każda ma swojego patrona i sponsora.

Sponsorem klasyfikacji generalnej jest firma Skandia. Patronem klasyfikacji punktowej jest operator sieci komórkowej Plus, w klasyfikacji na najlepszego górala jest to Tauron a w klasyfikacji najaktywniejszego zawodnika Fiat. Ponadto każdorazowo po etapie koszulką Banku BGŻ jest dekorowany jego zwycięzca.

Partnerami TdP są także m.in. PGNiG, Lotos oraz PKP Intercity. Przedstawiciele firm wspierających wyścig przekonują, że to bardzo opłacalne działanie.

- Sponsoring sportu jest jedną z najlepszych form promocji. Nakłady przeznaczone na takie przedsięwzięcia bardzo szybko się zwracają w postaci ekwiwalentu reklamowego. Cena czasu reklamowego, powierzchni w gazetach, na których pisze się o firmie lub eksponuje jej markę, jest wielokrotnie większa od zainwestowanych w sponsoring środków. Dodatkowo taka forma promocji dociera do wielu odbiorców znacznie skuteczniej niż zwykłe reklamy, których jest po prostu za dużo – przekonuje Paweł Gniadek, rzecznik Tauron Polska Energia.

- Po zakończeniu tegorocznej edycji wyścigu, będziemy dysponowali bardzo szczegółowymi badaniami. Będziemy wiedzieli, jak pod względem wizerunkowym wypadł Tour de Pologne i nasza firma. Na tej podstawie będziemy wyciągali wnioski oraz podejmowali decyzje o dalszej współpracy – dodaje Gniadek.

TdP zakończy się 7 sierpnia etapem z Nowego Targu do Krakowa.

Źródło:wnp.pl