Wyniki 11-18 spośród 18 dla zapytania: authorDesc:"Jan Bagiński"

Zadowolony klient na udanych zakupach

Czytaj za darmo! »

W ostatnich latach wielu nabywców samochodów zrezygnowało z wizyty w salonie na rzecz komisów lub giełd, jednak zakup i odbiór fabrycznie nowego auta dla wielu z nich pozostaje celem, a nawet marzeniem. Wprawdzie obecnie w Polsce nie wiąże się to z takimi stresami jak przed 20 czy 30 laty, ale jeszcze nie wszyscy dealerzy dbają o klientów, rażąc czasem nawykami z poprzedniej epoki. A czas[...]

Marketingowa rewolucja

Czytaj za darmo! »

Warunki gospodarcze w Polsce do końca lat 80. charakteryzowały się niedoborem towarów, monopolizacją i brakiem konkurencji. Przyczyną tego była izolacja od rynku światowego i scentralizowane zarządzanie. Dlatego organizacje gospodarcze nie musiały stosować marketingu. obecnie zmiany na rynku związane z produktem i jego sprzedażą zachodzą bardzo szybko, a badania marketingowe są nieodzowne[...]

Marketing mobilny na polskim rynku

Czytaj za darmo! »

Z punktu widzenia marketingu strategicznego, telefon komórkowy może być wykorzystany do zbierania informacji o klientach, co jest szczególnie istotne dla firm, które nie mają bezpośredniego kontaktu z końcowym użytkownikiem. Dotyczy to tych firm, które wykorzystują sieć sprzedaży pośredniej w celu dotarcia do rynku, a często mają problemy z uzyskaniem informacji na temat opinii konsumentów[...]

Jakość usług aptek internetowych

Czytaj za darmo! »

Wśród wyzwań, z którymi muszą zmierzyć się dzisiaj przedsiębiorcy, poczesne miejsce zajmują koszty oraz czas - a dokładniej szybkość działania. i to jest niewątpliwie jedną z głównych przyczyn szybkiego wzrostu liczby e-aptek, czyli aptek oferujących kupno leków przez internet.Rynek farmaceutyczny w Polsce tworzą przede wszystkim małe apteki i nowoczesne apteki sieciowe, których po wejściu [...]

« Poprzednia strona  Strona 2