Wyniki 11-14 spośród 14 dla zapytania: authorDesc:"Marzena Ucherek"

Rynek opakowań okazjonalnych w aspekcie wymagań i oczekiwań konsumentów


  Opakowanie stanowi instrument w strategiach marketingowych przedsiębiorstw i służy do osiągania przewagi konkurencyjnej. Jedną ze strategii marketingowych jest strategia dyferencjacji, czyli wyróżniania się. Celem tej strategii jest wykreowanie produktu mającego wyjątkowe cechy, które są istotne dla nabywców, a także stworzenie czegoś, co zostanie uznane za unikatowe. W strategii dyferencjacji jednym z narzędzi wyróżniania produktów jest właśnie opakowanie [2]. [...]

Prezentacja innowacyjności w zakresie opakowań na "Total Processing & Packaging" Birmingham 2007"

Czytaj za darmo! »

W dniach 15-18 maja 2007 roku w Centrum Wystawienniczym NEC w Birmingham odbyły się Międzynarodowe Targi Maszyn Opakowaniowych i Opakowań "Total Processing & Packaging" (fot. 1). W tegorocznych targach wzięło udział ponad 1000 wystawców z 37 krajów świata, związanych przede wszystkim z takimi działami opakowalnictwa, jak [3]: - materiały opakowaniowe i opakowania, - wzornictwo opakowań i ma[...]

Polskie akcenty na światowej wystawie opakowań EMBALLAGE 2008

Czytaj za darmo! »

W dniach 17-21 listopada 2008 roku w Centrum Wystawienniczym Paris-Nord Villepinte odbyła się po raz 38. Światowa Wystawa Opakowań "Emballage 2008". W tegorocznej edycji wystawy udział wzięło ok. 2170 wystawców reprezentujących 51 krajów świata. Wystawcy prezentujący swoje oferty w czterech halach wystawienniczych (hale 3-6) zostali umownie zakwalifikowani w celu lepszej ich identyfikacji produktowej do 12 grup tematycznych, takich jak: - maszyny do pakowania produktów ciekłych, - maszyny do identyfikacji towarów, znakowania, kodowania i etykietowania, - maszyny do pakowania produktów spożywczych, - maszyny do pakowania wszelkich towarów, - maszyny do pakowania zbiorczego, do transportu i składowania, - maszyny do pakowania kosmetyków i produktów leczniczych, - surowce, mat[...]

« Poprzednia strona  Strona 2