Wyniki 1-1 spośród 1 dla zapytania: authorDesc:"Mateusz Boruta"

Strategia zarządzania łańcuchem dostaw FMCG

Czytaj za darmo! »

ECR (Efficient Consumer Response), czyli wydajna reakcja na potrzeby konsumenta, to rozwijana od początku lat dziewięćdziesiątych XX w. strategia zarządzania, obejmująca spójny zbiór koncepcji logistycznych, marketingowych i organizacyjnych zorientowanych na optymalizację funkcjonowania łańcuchów dostaw i zapewnienie korzyści nabywcom. Celem ECR jest efektywna i wydajna reakcja na potrzeby konsumenta przy jednoczesnym redukowaniu kosztów całego łańcucha. To holistyczne podejście jest pierwszym ważnym wyróżnikiem ECR spośród innych strategii. Drugim jest nacisk na lepszą, wykraczającą poza tradycyjne relacje, współpracę partnerów handlowych. Strategia ECR znajduje zastosowanie zwłaszcza tam, gdzie dalsza optymalizacja pojedynczego ogniwa w łańcuchu dostaw nie jest już możliwa. [...]

 Strona 1