Wyniki 1-1 spośród 1 dla zapytania: authorDesc:"Tomasz Olejniczak"

Źródła informacji o nowych produktach

Czytaj za darmo! »

Obecność innowacji produktowych i ich różnorodność na rynku żywności to jeden z widocznych przejawów nowych tendencji w zachowaniach konsumentów. Podstawowymi wyróżnikami tych tendencji są: wygoda i czas przygotowania posiłków, wyszukany smak i sugerowana wartość odżywcza oraz pokazanie nowych wartości rynkowych, takich jak stosowanie w określonych stanach zdrowia, miejscach pobytu czy formach spędzania czasu. Producenci dostrzegając zainteresowanie tymi produktami koncentrują się na wprowadzaniu nowych produktów, aby rozszerzyć indywidualne oczekiwania konsumentów z zakresu technologii, receptur, jakości, opakowań, a także specyfiki zastosowania czy możliwości nabycia. Wujęciu marketingowym za innowację produktową uznaje się każdą nową postać produktu traktowaną jako nowość [...]

 Strona 1