Wyniki 1-1 spośród 1 dla zapytania: authorDesc:"JAKUB KUZIOŁA"

Personalizacja opakowania dzięki uszlachetnianiu druku DOI:


  Opakowanie spełnia wiele funkcji, lecz jedną z najważniejszych jest przyciągnięcie uwagi potencjalnego klienta i wyróżnienie marki na półce sklepowej pełnej konkurencyjnych produktów. Brand managerzy coraz większe znaczenie w budowaniu marki przypisują uszlachetnieniom druku zastosowanym w ramach projektu opakowania. Dziedzina nauki, jaką jest psychologia zachowań konsumenckich, zwróciła uwagę, iż klient podejmuje decyzję o zakupie konkretnego produktu w ciągu maksymalnie kilku sekund. Jak więc przyciągnąć uwagę klienta, aby decyzja była zdeterminowana na nasz produkt? Odpowiedzią jest dobranie do projektu opakowania odpowiednich rodzajów uszlachetnień.Podstawowe techniki zdobienia druku takie jakie lakierowanie UV lakierem błyszczącym, matowym czy laminowanie odpowiadającymi im foliami są is[...]

 Strona 1