Wyniki 1-1 spośród 1 dla zapytania: authorDesc:"Bożena Kordykiewicz"

Jak budować świadomość klienta

Czytaj za darmo! »

W pojedynkę trudno jest przeciwstawić się wielkim korporacjom produkującym pieczywo chrupkie (substytuty pieczywa), które przeznaczają ogromne pieniądze na reklamę swoich produktów. Dlatego uważamy, że cała branża piekarska powinna się skonsolidować i przygotować wspólną akcję promującą spożywanie pieczywa jako takiego.Obserwując sytuację na rynku piekarskim, która od dłuższego czasu nie jest korzystna dla branży - Asprod Sp. z o.o. podjęła kroki zmierzające ku zmianie świadomości ludzi odnośnie spożywania pieczywa. Dane dotyczące spożycia pieczywa nie nastrajają optymistycznie. Mogłoby się wydawać, że pieczywo na trwałe zostało wpisane w naszą rodzimą kulturę i zwyczaje konsumenckie. Jednak jego roczne spożycie w przeciągu 10 lat spadło ok. 2-3 kg na osobę i obecnie wynosi zaledw[...]

 Strona 1