Wyniki 1-1 spośród 1 dla zapytania: authorDesc:"Marcin J. Dmowski"

Na kryzys – marka!

Czytaj za darmo! »

Mimo spadającej sprzedaży w 2009 r. w sektorze FMCG dla silnych i rozpoznawalnych marek był on udany. Jedną z nich jest Velvet, który umocnił swoją pozycję lidera segmentu papierowych artykułów higienicznych. Na jego sukces złożyła się historia pełna innowacji, niestandardowe kampanie marketingowe, doskonała rozpoznawalność marki przez konsumentów oraz ich przywiązanie i zaufanie. Prognozy były alarmujące. Z badania przeprowadzonego przez Kimberly-Clark na początku 2009 r. w Wielkiej Brytanii wynikało, że światowy kryzys ekonomiczny będzie miał negatywny wpływ na handel. Co drugi pytany mieszkaniec Wysp Brytyjskich deklarował, że na liście zakupów pozostawi jedynie niezbędne artykuły, a co trzeci - że częściej będzie sięgał po produkty pod marką sieci handlowych. 21% responde[...]

 Strona 1