Wyniki 1-2 spośród 2 dla zapytania: authorDesc:"Danuta Janczewska"

SIAL 2006 - produktywny i dynamiczny

Czytaj za darmo! »

Usatysfakcjonowani goście, owocne kontrakty, zawarte transakcje, mnogość innowacji oraz przyjacielska atmosfera w halach targowych. Dwudziesta druga edycja Światowych Targów Żywności SIAL, która w październiku odbyła się w Paryżu, potwierdza również dobrą kondycję przemysłu spożywczego i gastronomii, a udział w nich firm z Chin, Indii, Rosji i Ameryki Łacińskiej pokazuje, że targi obejmują [...]

Dystrybucja wyrobów cukierniczych jako element przewagi konkurencyjnej na rynku słodyczy

Czytaj za darmo! »

Współczesny marketing pomaga w osiąganiu przewagi konkurencyjnej na rynku wyrobów cukierniczych. Stosowanie instrumentów marketingu-miksu daje przedsiębiorstwom z branży cukierniczej możliwość wykorzystania wielu środków i metod wyprzedzania konkurentów. Elementy marketingu-miks P-product (produkt), P-price (cena), P-promotion (promocja) - są dostrzegane zarówno przez klientów, jak i konku[...]

 Strona 1