Wyniki 1-1 spośród 1 dla zapytania: authorDesc:"Emilia DRZEWOWSKA"

Humanistyczne aspekty TQM

Czytaj za darmo! »

Jedynie niecałe 3 % uważa się za pominiętych w informowaniu o problemach firmy.Współczesne organizacje coraz chętniej wdrażają filozofię TQM. Działanie to ma na celu poprawę jakości oferowanych produktów i w efekcie poprawę satysfakcji klienta z oferowanego produktu. Wprowadzanie TQM wymaga podjęcia wielu kompleksowych działań dotyczących w dużej mierze organizacji pracy, stosunków między pracownikami i motywacji. Organizacje wdrażające TQM dążą do jak największego zaangażowania pracowników we wdrażanie projakościowej filozofii funkcjonowania organizacji. Przy czym bardzo często okazuje się, że podczas wprowadzania TQM oczekiwania i postrzeganie sytuacji przez szeregowych pracowników oraz zarząd firmy wykazują daleko idące różnice. Przedstawiono tu wyniki badań dotyczących w[...]

 Strona 1