Wyniki 1-3 spośród 3 dla zapytania: authorDesc:"Tomasz Gajkowski"

Optymalizacja procesów wykończeniowych w druku cyfrowym

Czytaj za darmo! »

Procesy wykończeniowe dokumentów to kluczowy element w procesie technologicznym, nadający wydrukowanej pracy kształt końcowy. Wartość wydruku to nie tylko jego treść, ale przede wszystkim forma, w jakiej on występuje. Klienci końcowi nie kupują samej usługi druku; są nabywcami drukowanych, wykończonych produktów. Dla odbiorcy końcowego - tym bardziej, jeśli mówimy o specjalnych niskonakładowych wydaniach - liczy się końcowy rezultat. W całym procesie produkcji często zapominamy o tym, że dobry wydruk i wykończenie mogą w dużym stopniu zwiększyć wartość finalnego wyrobu. Tak naprawdę procesy introligatorskie to jedyna droga, aby zamienić wydruk w wartościowy dla Klienta produkt. Wydrukowane prace mogą być poddane szerokiej gamie procesów wykończeniowych, m.in. takich jak: klej[...]

Automatyzacja w produkcji POS-ów DOI:

Czytaj za darmo! »

Dzisiejszy bardzo dynamicznie rozwijający się rynek "packaging" to nie tylko opakowania, to także forma ekspozycji towarów w punktach sprzedaży. Już jedna wizyta w jakimkolwiek markecie czy nawet osiedlowym sklepiku wystarcza, aby dostrzec nowy trend. Coraz więcej firm korzysta ze specjalnych standów - ekspozytorów POS, produkowanych specjalnie na ich potrzeby i chce w ten sposób eksponować swoją ofertę. Produkty oferowa[...]

Zgodnie z trendami rynku opakowań DOI:


  Rynek opakowań w Polsce to obecnie jeden z bardziej dynamicznie rozwijających się segmentów przemysłu, a opakowania tekturowe i kartonowe stanowią znaczącą jego część. Zmiany na nim zachodzące to wyzwanie dla producentów, ale również dla dostawców maszyn i urządzeń. Trend Opakowanie tekturowe lub kartonowe to dzisiaj często samo w sobie małe "dzieło sztuki"; ma przyciągnąć uwagę klienta, wyeksponować towar wśród innych konkurencyjnych i w rezultacie wpłynąć na decyzje zakupowe. Okazuje się, że gros decyzji zakupowych podejmowanych jest przez konsumentów bezpośrednio przy półce sklepowej. Zarówno opakowania, jak i sposób prezentacji towarów na półkach sklepowych stają się więc coraz bardziej zróżnicowane pod względem kształtu, formy i treści na nich prezentowanych. Przy rosnącej ilości produkowanych opakowań poszczególne serie stają się coraz krótsze, cykl marketingowego życia produktów skraca się[...]

 Strona 1