Wyniki 1-1 spośród 1 dla zapytania: authorDesc:"DAVID BARTAL"

Opakowania przemawiają do klientów


  W konkursach projektantów nagradzane są często te opakowania, które wyróżniają się estetyką lub w pomysłowy sposób łączą zalety atrakcyjnej formy z funkcjonalnością. Ale opakowania stanowią również zwierciadło odbijające społeczne i technologiczne trendy oraz tworzą część osnowy kultury popularnej. Współcześnie opakowania wykraczają daleko poza sferę grafiki i interaktywnie komunikują się z klientami na wiele sprytnych, nowych sposobów. Użycie zaawansowanych technologii komunikacji w sektorze opakowań staje się coraz powszechniejsze. Opakowanie nie zamierza dłużej leżeć spokojnie na półce i czekać na moment, gdy przechodzień wreszcie je zauważy - zamierza natomiast odgrywać coraz bardziej aktywną rolę - mówi Richard Shear, dyrektor kreatywny w firmie The Shear Partnership założonej w 1996 r. Do jej klientów należą tacy rynkowi giganci, jak Coca- -Cola, Hasbro, IBM, Johnson & Johnson, Pernod Ricard oraz Procter & Gamble. Shear jest również wykładowcą na kursie Masters in Branding w nowojorskiej Szkole Sztuk Wizualnych. Jedną z nowych technologii, które robią karierę w marketingu, są kody kreskowe i kody QR (Quick Response). Innowacyjny systemQR staje się coraz popularniejszymnarzędziemwmarketingu interaktywnym - zarówno prod[...]

 Strona 1