Wyniki 1-1 spośród 1 dla zapytania: authorDesc:"MARTIN TANNER"

Trendy w sektorze przetwarzania i pakowania żywności


  Po zmaganiach z panującym w ostatnich latach kryzysem ekonomicznym przemysł spożywczy nabiera siły, by zniwelować widoczne jeszcze przejawy recesji i z impetem ruszyć do przodu. Zmiany zwyczajów konsumenckich, postęp technologiczny i coraz większy nacisk na zrównoważony rozwój wspólnie napędzały dynamiczne przemiany w branży w roku 2011. Pomimo ostatnich wyzwań, firmy obecnie wzmacniają swoje marki i zwiększają wydajność. W tym artykule chcemy podzielić się z Państwem kilkoma spostrzeżeniami dotyczącymi trendów, które najprawdopodobniej będą miały wpływ na przemysł spożywczy w roku 2011. Zwiększone zaufanie do marki dzięki jakości produktów Budowanie marki zawsze było kluczem do sukcesu w biznesie. Mocna marka ciesząca się zaufaniem klientów nie tylko sku- OPAKOWANIE 8/2011 20 PRODUKCJA OPAKOWAŃ EKONOMIA I TECHNOLOGIE Trendy w sektorze przetwarzania i pakowania żywności DANIELA THIELE, GLOBAL PRODUCT MANAGEMENT & MARKETING COORDINATION ANDREAS LEITZE, BUSINESS UNIT CONFECTIONERY MARTIN TANNER, BUSINESS UNIT SIGPACK SYSTEMS, DIRECTOR MARKETING & BUSINESS DEVELOPMENT BOSCH PACKAGING TECHNOLOGY Nowe folie do laminowania Firma UPM Raflatac wprowadziła na rynek asortyment nowych folii do laminowania PP oraz PET o różnorodnych grubościach i wykończeniach. Błyszczące, matowe i teksturowe wersje folii pozwalają na uzyskanie unikatowych efektów w zakresie wyglądu i funkcjonalności zarówno na foliowych, jak i papierowych etykietach w szerokim zakresie zastosowań. Laminowanie czyni etykietę bardziej trwałą, wydłużając jej okres użytkowania oraz chroniąc nadruk przed ew. zadrapaniami. Nadaje także etykiecie wysokiej jakości wygląd oraz tworzy wrażenie druku o wyższej rozdzielczości oraz większej intensywności koloru. Wykorzystanie folii do laminowania, szczególnie w przypadku etykiet papierowych, zwiększa odporność na wodę i chemikalia, poprawia odporność mechaniczną i termiczną oraz[...]

 Strona 1