Wyniki 1-1 spośród 1 dla zapytania: authorDesc:"MAR TYNA OSUCH"

Opakowanie produktu a decyzja konsumenta o zakupie


  Współczesne funkcje opakowania znacząco różnią się od tych pierwotnych, czyli: ochrony zapakowanego dobra, porcjowania, umożliwienia przechowywania itp. Obecnie poza jego funkcjami ochronnymi oraz informacyjnymi szczególne znaczenia odgrywa funkcja promocyjno-marketingowa. Opakowanie ma wyróżnić produkt na zatłoczonych półkach sklepowych swoim kształtem, szatą graficzną, wzornictwem. Odgrywa rolę kreatora wizerunku i marki produktu [3]. Ze względu na wszystkie zadania, jakie są stawiane przed opakowaniami, bardzo ważny jest dobór odpowiedniego materiału i jakość wykonanego nadruku. W celu lepszego poznania preferencji konsumentów związanych z opakowaniami przeprowadzono badania ankietowe. Miały one umożliwić również poznanie czynników, które wpływają na decyzje zakupowe konsumentów oraz znaczenia poszczególnych cech opakowania. [...]

 Strona 1