Wyniki 1-10 spośród 21 dla zapytania: authorDesc:"MAGDALENA ANKIEL-HOMA"

Aktualne tendencje w opakowaniach kosmetyków

Czytaj za darmo! »

Wykorzystanie opakowań jako narzędzi innowacji produktowej na rynku kosmetyków powinno odpowiadać wymaganiom konsumentów, a także aktualnym tendencjom w zakresie wykorzystania materiałów opakowaniowych, doboru form konstrukcyjnych i kształtu, sposobu zamknięcia, wymagań ekologicznych, oraz wymaganiom prawnym dotyczącym informacji umieszczonych na opakowaniach.Polski rynek artykułów kosmetycz[...]

Marketingowe uwarunkowania projektowania opakowań jednostkowych dla produktu konsumpcyjnego

Czytaj za darmo! »

Opakowanie jednostkowe niejednokrotnie może stanowić o sukcesie lub rynkowej porażce produktu. Ażeby sprostać wymaganiom konsumenta i zaprojektować takie opakowanie, które wpływa na chęć zakupu, należy przeprowadzić odpowiednie badania marketingowe, w których konsumenci mogliby wyrazić swoje opinie dotyczące opakowań jednostkowych produktów wprowadzanych na rynek.Analizując rynek wyrobów pows[...]

Projektowanie opakowania jednostkowego dla wybranych (specyficznych) segmentów rynkowych

Czytaj za darmo! »

Podczas projektowania opakowań jednostkowych duże znaczenie ma zwrócenie uwagi na różne specyficzne cechy decydujące o jakości opakowań, przeznaczonych do pakowania produktów dla dzieci i dla konsumentów seniorów, dla których rynek rozwija się dynamicznie.W procesie projektowania opakowania dla produktów konsumpcyjnych jednym z priorytetowych działań jest dogłębna analiza docelowego segmentu[...]

Atrakcyjna puszka piwa

Czytaj za darmo! »

Dynamiczny rozwój rynku piwa spowodował, że opakowanie jednostkowe piwa stało się skutecznym narzędziem działań marketingowych. Dotyczy to w szczególności wykorzystania opakowań jednostkowych jako kreatury wizerunku marki piwa. Puszki aluminiowe wytwarzane są metodą tłoczenia z przeciąganiem, którą uważa się za najbardziej materiałooszczędną. Puszki do piwa są jednak kosztochłonne ze względu[...]

 Strona 1  Następna strona »