Wyniki 1-1 spośród 1 dla zapytania: authorDesc:"Julita Zapadka"

Barwa opakowań jako element marketingu produktów spożywczych


  Opakowanie jest jednym z głównych elementów oddziaływania produktu na rynek. Barwa i kształt opakowania poparte odpowiednimi rozwiązaniami graficznymi tworzą markę produktu i firmy. Jeżeli konsument ma pozytywne wyobrażenie o konkretnym produkcie, decyduje się na jego zakup, co z kolei przekłada się na dodatni wynik finansowy przedsiębiorstwa [13, 14]. Jak podają Czerniawski i Michniewicz [2] "opakowanie oprócz wpływu na wartość handlową i użytkową wyrobów jest także środkiem edukacji konsumenta i tworzenia pewnych wartości kulturowych, wpływających w znacznej mierze na rozwój świadomości, inspiracji preferencji konsumenta, kształtujących jego gusty i upodobania". 1. Barwa Barwa jest zjawiskiem fizycznym, fizykochemicznym, a także fizjologiczno-psychologicznym. Stąd nauka o bar[...]

 Strona 1