Wyniki 1-10 spośród 958 dla zapytania: kawa

Kawa z charakterem DOI:

Czytaj za darmo! »

Kawa, to wizytówka każdego lokalu. Świadczy o jej klasie, renomie, szacunku dla smaku w każdej postaci. Jakość tkwi w szczegółach, a kawa to szczegół, który łatwo może stać się najważniejszym wspomnieniem z restauracji. Zadbajmy, by zawsze po królewsku wieńczyła kulinarne dzieło i zostawiała jak najmilsze wspomnieni[...]

Kawa Rioba polecana przez baristów

Czytaj za darmo! »

Tylko wysokiej jakości kawa, gwarantuje wysokie zyski w kawiarni. Ekskluzywna kawa Rioba, dystrybuowana wyłącznie przez MAKRO Cash & Carry, jest tego najlepszym przykładem. Rioba to więcej niż kawa - to niezawodny i kompleksowy pakiet kawiarnianych rozwiązań dla gastronomii.Włoska kawa Rioba zajmuje czołową pozycję w kawowej ofercie firmy MAKRO. Wysoka jakość i różnorodność mieszanek sprzedawanych pod tą marką sprawia, że są one szczególnie polecane do barów, kawiarni i restauracji. Wszędzie tam, gdzie kawa jest nieodzownym elementem menu, Rioba będzie najlepszą wizytówką lokalu. Bogactwo smaków i ofert Wśród kaw sygnowanych marką Rioba każdy odnajdzie mieszankę najlepiej dopasowaną do swych potrzeb. Ale nie tylko. MAKRO oferuje również bogatą gamę syropów Rioba, o najp[...]

Kawa po polsku


  Podczas eliminacji do tegorocznych Mistrzostw Polski Baristów, jeden z zawodników powiedział, że chociaż sam najbardziej lubi pić wysokiej jakości kawy, np. z Kenii, na zawody przygotował kawę z robustą, bo taką wolą klienci w kawiarniach. Z badania internetowego przeprowadzonego przez jednego z największych dostawców kawy na rynku HoReCa wynika, że najbardziej popularnym napojem kawowym w Polsce jest latte. Natomiast według jednego z ogólnopolskich dzienników, ponad 90% kaw wypijanych w naszym kraju to kawy rozpuszczalne lub mielone, zalane wrzątkiem. Wiele się mówi w branży kawowej o tak zwanym "polskim smaku". Kawa powinna by[...]

Rynek kawy

Czytaj za darmo! »

Kawa nie jest produktem niezbędnym do życia. Przez całe wieki, ludy euroazjatyckie nie wiedziały o jej istnieniu. Została doceniona dopiero trzy stulecia temu, a jedynie niecałe sto lat temu jej spożycie rozprzestrzeniło się w większości krajów Europy. Chociaż nie zaspokaja naszych podstawowych, życiowych potrzeb, zwyczaj kosztowania od czasu do czasu "małej czarnej" stał się tak powszechny, że coraz trudniej nam się bez niej obyć.Kawa, która delikatnie budzi o poranku, którą pijemy z kolegami w pracy, z przypadkowo spotkanymi przyjaciółmi, która harmonijnie wieńczy posiłek - jest tak wiele okazji, by dzielić się przyjemnością jej degustacji. Na początku, owoce dziko rosnących kawowców były gotowane przez Eti[...]

Kawa dla zaawansowanych DOI:

Czytaj za darmo! »

Dobra kawa jest wymagająca i chcąc ją z dumą podawać gościom, trzeba się w to naprawdę mocno zaangażować. Warto, bo kawa potrafi nam się wspaniale odwdzięczyć bogactwem swego smaku i aromatu. Można tego doświadczyć odwiedzając warszawską palarnię Kofi Brand.Kofi Brand to mikropalarnia kawy, założona cztery lata temu przez Konrada Oleksaka i wspólników. Jego przygoda z kawą zaczęła się w Irlandii, gdzie najpierw był baristą, a następnie pracował w największej irlandzkiej palarni kawy. Zdobywając tam ogromną wiedzę i doświadczenie, odkrył też w sobie kawową pasję, bez której trudno o sukces w tym biznesie. Po powrocie do Polski Konrad postanowił stworzyć palarnię, która pozw[...]

Mrożona kawa z doskonałych kubeczków

Czytaj za darmo! »

Firma Greiner Packaging opracowała opakowanie holenderskiej mrożonej kawy Café Fresco. Od czerwca 2006 r. mrożona kawa Café Fresco jest dostępna na rynku holenderskim o smakach Cappuccino i Macchiato. Nowy, odświeżający napój kawowy powstał w wyniku kooperacji dwóch firm: Douwe Egberts i Campina, które zajmują się dostarczaniem produktów o jak najlepszej jakości, m.in. doskonałej kawy i dos[...]

 Strona 1  Następna strona »