Aktualności | 2019-08-23
Kształtowanie kultury pracy i komunikacji

Kształtowanie kultury pracy i komunikacji

Jak w tym biegu dobrze się komunikować? Jak budować kulturę współpracy, zaangażowania, synergii i odpowiedzialności pracowników oraz zespołów? Czy istnieją sprawdzone wzorce, schematy ułatwiające porozumienie się i budowanie wspierającej kultury pracy, z których m.in. mogą skorzystać pracownicy służby bhp, chcąc wpływać na zachowania w organizacji?

Na te pytania odpowie Iwona Bobrowska-Budny podczas wykładu „Kształtowanie kultury pracy i komunikacji w firmach” na 12. ogólnopolskiej konferencji miesięcznika ATEST – Ochrona Pracy, która odbędzie się w dniach 20-22 listopada 2019 r. w Zegrzu. Tytuł konferencji: „Środki redukacji ryzyka zawodowego”.

– W czasie wykładu podzielę się wynikami badań i obrazującymi je przykładami z życia w zakresie postaw, motywacji i stylów myślenia w populacji polskiej – podpowiem, jakie narzędzia warto wykorzystywać w budowaniu efektywnej kultury organizacyjnej i komunikacji. Powołam się m.in. na badania Instytutu Gallupa oraz Stylów myślenia i działania FRIS. Podzielę się wiedzą o wzorcu narodowym oraz wzorcach organizacyjnych. Postaram się pokazać, z jakiego powodu możemy być postrzegani jako jedni z najbardziej zapracowanych narodów oraz czemu pomimo polskiej gościnności i relacyjności możemy nie potrafić się ze sobą porozumieć. Podpowiem, jak menedżerowie powinni reagować na te tendencje i wynikające z nich zagrożenia dla kultury organizacyjnej. Słuchacze sami będą mogli doświadczyć, co to znaczy motywacja, a także zrozumieć – na podstawie historii narodowej – z jakiego powodu możemy mieć tendencje do narzekania oraz jak to przekuć w sukces służby bhp w organizacji. Przybliżę też temat kilku ludzkich motywatorów charakterystycznych dla Polaków – czyli co nami powoduje, kieruje, że się w coś angażujemy? I na co w związku z tym organizacje powinny kłaść nacisk, świadomie budując kulturę efektywnej komunikacji oraz wspierającej kultury pracy. Mam nadzieję, iż uda mi się Państwa zainteresować i zainspirować do zagłębienia się w tematykę schematów poznawczych człowieka, które szczegółowiej zbadamy podczas warsztatów „Jak pracownik służby bhp może aktywnie wpływać na zespoły i organizację” – mówi Iwona Bobrowska-Budny.

Iwona Bobrowska-Budny to doświadczony trener biznesu, Talent Management Mentor, manager i partner biznesowy w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim oraz certyfikowany konsultant metod analiz potencjału i osobowości zawodowej. Dyrektor merytoryczny studiów MBA dla kadry HR Akademii Leona Koźmińskiego, wykładowca akademicki MBA, MBA Executive i Advanced Management Program oraz Partner Merytoryczny Kozminski Executive Business School. Ma ponad dwudziestoletnie doświadczenie biznesowe w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim. Od ponad 15 lat prowadzi szkolenia i sesje rozwojowe budujące samoświadomość pracowniczą, menedżerską i zespołową. Specjalizuje się w szkoleniach z przywództwa, budowania i rozwijania zespołów, zarządzania różnorodnością, zarządzania sobą oraz zespołami, komunikacji i motywowania.

Informacje o konferencji: https://www.atest.com.pl/konferencja