Jesteś projektantem mody albo blogerem? A może pracujesz w branży modowej? Albo jesteś właścicielem sklepu? Jeśli na któreś z pytań odpowiedziałeś twierdząco, to masz pewność, że ta konferencja jest właśnie dla Ciebie! 5 lipca w Warszawie spotkają się eksperci z modowego świata. Nie zwlekaj! Nawiąż nowe kontakty! Skorzystaj z rad doświadczonych osób z branży modowej, podczas VIII edycji konferencji: "Szyte na miarę" rozwiązania dla branży fashion Ilość miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń. Baw się tworząc markę i rozwijając jej pozycję! Poznaj nowe technologie! Podczas konferencji Bartosz Paczyński, Prezes Content Hero poprowadzi warsztat - "Lowcostowe" techniki sprzedaży i promocji w branży fashion" Zagadnienia: - Najskuteczniejsze techniki niskobudżetowej promocji w Internecie - Skuteczne techniki sprzedażowe i promocyjne - Bezpłatne i płatne (lecz tanie) narzędzia służące do promocji marek, sklepów i produktów jak również narzędzia analityczne - Działania promocyjne z wykorzystaniem sieci Google, Facebook, Instagram - Programy rozliczane za sprzedaż w modelu CPS Ponadto w programie m.in.: - Mirosław Skwarek – Dyrektor Marketingu w GetAll.pl, autor bloga PerswazjaWSprzedaz.pl "7 gotowych pomysłów na zwiększenie sprzedaży w branży fashion za pomocą botów na Facebooku." - Marcin Osman - Prezes Zarządu,OSM Consult Sp. z o.o. "Jak zaistnieć z marką w social mediach" - Mirosław Skwarek – Dyrektor Marketingu w GetAll.pl, autor bloga PerswazjaWSprzedaz.pl "7 gotowych pomysłów na zwiększenie sprzedaży w branży fashion za pomocą botów na Facebooku." - Jadwiga Janik - Fashion50+ "50plus, ważni odbiorcy mody" (Podczas prelekcji omówione zostaną: - oczekiwania osób 50plus w stosunku do branży modowej - oferta marek modowych, lub jej brak, dla kobiet i mężczyzn 50plus - czego najbardziej w ofercie marek modowych brakuje kobietom 50plus - obsługa sklepów i salonów mody - zakupy w Internecie przez osoby 50plus - reklama w Internecie skierowana do 50plus.) - Aleksandra Koclejda - online marketing specialist, Domodi sp. z o.o. "Zapomniane źródła promocji on-line, które pomoga Ci rosnąć" (Marketing internetowy to już nie tylko Google Adwords oraz Facebook Ads.Prelegentka podczas wystąpienia opowie o tym jak dynamicznie zmienia się rynek reklamowy, gdzie szukać możliwości do wzrostu biznesu i jak je wykorzystać. Dzięki prezentacji dowiecie się: - w jaki sposób reklamować się w serwisach informacyjnych, - na jakie dane zwracać uwagę i jak je analizować - jakie korzyści mogą nam przynieść duże portale o tematyce ogólnej) - Krzysztof Bitel - Dyrektor ds. Jakości, IT i inwestycji logistycznej w Gino Rossi S.A. "Logistyka E-com w branży modowej ze szczególnym uwzględnieniem zarządzania zwrotem." (Podczas przezentacji zostaną omówione następujące zagadnienia: - Zaimplementowanie kontroli jakości w proces logistyczny - Porównanie logistyki własnej kontra outsourcing - Skrócenie łańcucha dostaw - Rola systemów IT w procesie) Do udziału zapraszamy: właścicieli i menedżerów sklepów internetowych właścicieli sklepów tradycyjnych, planujących wejście na rynek internetowy osoby odpowiedzialne za rozwój oraz strategię e-commerce szefów działów marketingu, sprzedaży i obsługi Klienta osoby poszukujące nowych kanałów pozyskania Klienta projektantów mody blogerów start'upowców z branży modowej Miejsce: Centrum Bankowo- Finansowe Nowy Świat, ul. Nowy Świat 6/12, Warszawa Czas trwania: 09.00 – 15.00 Kontakt z organizatorem: Mariola Kaczmarek mobile: +48/530623538 e-mail: mariola.kaczmarek@pirbinstytut.p l
5 lipca w Warszawie spotkają się eksperci z modowego świata.
Nie zwlekaj! Nawiąż nowe kontakty! Skorzystaj z rad doświadczonych osób z branży modowej, podczas VIII edycji konferencji:
"Szyte na miarę" rozwiązania dla branży fashion
Ilość miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Baw się tworząc markę i rozwijając jej pozycję! Poznaj nowe technologie!
Podczas konferencji Bartosz Paczyński, Prezes Content Hero poprowadzi warsztat - "Lowcostowe" techniki sprzedaży i promocji w branży fashion"
Zagadnienia: - Najskuteczniejsze techniki niskobudżetowej promocji w Internecie - Skuteczne techniki sprzedażowe i promocyjne - Bezpłatne i płatne (lecz tanie) narzędzia służące do promocji marek, sklepów i produktów jak również narzędzia analityczne - Działania promocyjne z wykorzystaniem sieci Google, Facebook, Instagram - Programy rozliczane za sprzedaż w modelu CPS
Ponadto w programie m.in.: - Mirosław Skwarek – Dyrektor Marketingu w GetAll.pl, autor bloga PerswazjaWSprzedaz.pl "7 gotowych pomysłów na zwiększenie sprzedaży w branży fashion za pomocą botów na Facebooku." - Marcin Osman - Prezes Zarządu,OSM Consult Sp. z o.o. "Jak zaistnieć z marką w social mediach"
- Mirosław Skwarek – Dyrektor Marketingu w GetAll.pl, autor bloga PerswazjaWSprzedaz.pl "7 gotowych pomysłów na zwiększenie sprzedaży w branży fashion za pomocą botów na Facebooku."
- Jadwiga Janik - Fashion50+ "50plus, ważni odbiorcy mody" (Podczas prelekcji omówione zostaną: - oczekiwania osób 50plus w stosunku do branży modowej - oferta marek modowych, lub jej brak, dla kobiet i mężczyzn 50plus - czego najbardziej w ofercie marek modowych brakuje kobietom 50plus - obsługa sklepów i salonów mody - zakupy w Internecie przez osoby 50plus - reklama w Internecie skierowana do 50plus.) - Aleksandra Koclejda - online marketing specialist, Domodi sp. z o.o. "Zapomniane źródła promocji on-line, które pomoga Ci rosnąć" (Marketing internetowy to już nie tylko Google Adwords oraz Facebook Ads.Prelegentka podczas wystąpienia opowie o tym jak dynamicznie zmienia się rynek reklamowy, gdzie szukać możliwości do wzrostu biznesu i jak je wykorzystać. Dzięki prezentacji dowiecie się: - w jaki sposób reklamować się w serwisach informacyjnych, - na jakie dane zwracać uwagę i jak je analizować - jakie korzyści mogą nam przynieść duże portale o tematyce ogólnej) - Krzysztof Bitel - Dyrektor ds. Jakości, IT i inwestycji logistycznej w Gino Rossi S.A. "Logistyka E-com w branży modowej ze szczególnym uwzględnieniem zarządzania zwrotem." (Podczas przezentacji zostaną omówione następujące zagadnienia: - Zaimplementowanie kontroli jakości w proces logistyczny - Porównanie logistyki własnej kontra outsourcing - Skrócenie łańcucha dostaw - Rola systemów IT w procesie)
Do udziału zapraszamy:
właścicieli i menedżerów sklepów internetowych
właścicieli sklepów tradycyjnych, planujących wejście na rynek internetowy
osoby odpowiedzialne za rozwój oraz strategię e-commerce
szefów działów marketingu, sprzedaży i obsługi Klienta
osoby poszukujące nowych kanałów pozyskania Klienta
projektantów mody
blogerów
start'upowców z branży modowej
Miejsce: Centrum Bankowo- Finansowe Nowy Świat, ul. Nowy Świat 6/12, Warszawa
Czas trwania: 09.00 – 15.00
Kontakt z organizatorem:
Mariola Kaczmarek mobile: +48/530623538 e-mail: mariola.kaczmarek@pirbinstytut.p l