Już wiosną otwarta zostanie wyjątkowa kawiarnia Green Caffe Nero Gold. Mieścić się będzie w prestiżowym budynku Ethos, inwestycji Kulczyk Silverstein Properties, na Placu Trzech Krzyży, w samym sercu Traktu Królewskiego w Warszawie. Będzie to flagshipowa kawiarnia tej sieci o podwyższonym standardzie.

Wiedeń ma swoją Café Central, Rzym – Antico Caffè Greco. Już wkrótce również Warszawa będzie miała swoją kolejną perełkę – nową Green Caffè Nero Gold na Placu Trzech Krzyży, charakteryzującą się jedynym w swoim rodzaju wystrojem wnętrza.

„Plac Trzech Krzyży to historyczne miejsce na mapie Warszawy, a budynek Ethos to ważna i atrakcyjna lokalizacja w stolicy. Jako firma nieustanie szukamy nietuzinkowych miejsc z ciekawą historią, dlatego tym bardziej cieszymy się, że właśnie w nowo otwartym budynku Ethos otworzymy naszą kolejną kawiarnię” – podkreśla Adam Ringer, prezes Green Caffè Nero.

„Plac Trzech Krzyży cieszy się dużą popularnością wśród wielu projektantów mody, właścicieli butików ekskluzywnych marek z całego świata, a także restauratorów, dziennikarzy czy maklerów” – dodaje Agata Milewska, Brand Manager Green Caffè Nero. „Nie można pominąć pisarzy. To w okolicznej aptece, nieopodal Ethos, rozpoczyna się powieść Leopolda Tyrmanda „Zły”. O tej części stolicy wspominał też Józef Ziemian w „Papierosiarzach z Placu Trzech Krzyży”.

Przestronna i urządzona z najwyższą dbałością o detale, kawiarnia Green Caffè Nero powstanie
na powierzchni 224 m kw. Wnętrze wypełnią meble sprowadzone specjalnie do tej kawiarni z całego świata. Nie zabraknie charakterystycznego dla Green Caffè Nero baru wykonanego przez artystę stolarza i metalowych zdobień wykutych przez zaprzyjaźnionych z firmą kowali z warszawskiej Pragi. Goście będą mogli odpocząć na oryginalnych i odrestaurowanych krzesłach, wyszukanych
na aukcjach, pchlich targach i sklepach całej Europy. Część krzeseł i foteli zostanie przygotowana także na specjalne zamówienie u lokalnych artystów-rzemieślników. Dzięki spektakularnym,
8-metrowym szklanym witrynom Ethosa, goście Green Caffè Nero Gold będą mogli zrelaksować
się lub odbyć biznesowe spotkanie z widokiem na Plac Trzech Krzyży, jedyny wielkomiejski plac Warszawy. Wszystkich odwiedzających z pewnością zachwyci wysokie na kilka poziomów przeszklone atrium, zapewniające doskonałe i klimatyczne doświetlenie, a także – zgodnie z najnowszym trendem – wprowadzenie dużej ilości atrakcyjnej zieleni na skalę niespotykaną dotąd w innych kawiarniach Green Caffè Nero.

Nowa kawiarnia Green Caffè Nero zostanie otwarta na przełomie kwietnia i maja br. w ekskluzywnym budynku biurowo-handlowym Ethos, zlokalizowanym w prestiżowej części Centralnego Obszaru Biznesowego przy Placu Trzech Krzyży, w bliskim sąsiedztwie Giełdy Papierów Wartościowych, Hotelu Sheraton, Sejmu i budynków administracji państwowej w sercu Traktu Królewskiego. Nieruchomość jest własnością Kulczyk Silverstein Properties. ETHOS oferuje łącznie 17 000 mkw. powierzchni biurowej i handlowej. Ponad 5 000 mkw. przeznaczonych jest na reprezentacyjne siedziby butików
i sklepów prestiżowych i ekskluzywnych marek, w tym nieobecnych dotąd w Polsce.

„Plac Trzech Krzyży dzięki prestiżowym inwestycjom takim, jak Ethos coraz bardziej otwiera
się na społeczność, a pojawienie się tu kawiarni Green Caffè Nero o niepowtarzalnym wystroju jest tego dowodem. Jestem przekonana, że będzie to jedna z najpopularniejszych kawiarni w Warszawie”mówi Małgorzata Kobziakowska z Colliers International – firmy, która od lat wspomaga rozwój Green Caffè Nero, pozyskując nowe lokalizacje i koordynując proces negocjacji warunków umów najmu.

„Cieszymy się, że Green Caffè Nero znane z bardzo starannego doboru lokalizacji i dbałości
o niebanalne wnętrza wybrało nasz projekt na stworzenie kawiarni. Dzięki centralnej lokalizacji Ethosa przy Placu Trzech Krzyży, zaoferujemy wyjątkową, nową jakość spędzania czasu
w wielkomiejskiej atmosferze w samym sercu Warszawy – czy to podczas pracy, zakupów
lub po prostu z bliskimi i znajomymi” – mówi Maciej Zajdel, Członek Zarządu Kulczyk Silverstein Properties.

Dodatkowych informacji udzielają:

Agata Milewska

Brand Manager Green Caffè Nero

E: agata.milewska@greencaffenero.pl

T: (22) 653 66 75

Magda Hayder

Questia sp. z o.o. sp.k.

E: mhayder@questiapr.pl

T: (22) 623 07 00

Rekomenduj znajomym
  • gplus
  • pinterest

INNE AKTUALNOŚCI

  1. Polagra Food w wiosennym terminie już za nami
    2018-05-16

    Za nami 3 intensywne dni spotkań branży spożywczej i do tego po raz pierwszy w otoczeniu wiosennej aury. To było wydarzenie, podczas którego na pierwszym planie były rozmowy biznesowe, a tłem do tych [...]

  2. Odkryj belgijskie mięso na Polagra Food 2018
    2018-04-28

    Polagra Food to najważniejsze targi spożywcze w Polsce. W tym roku po raz pierwszy odbędą się w nowej formule i w nowym terminie:8-10 maja Belgian Meat Office po raz 4 będzie ucz[...]

  3. STRATEGIA BRANŻY SOKOWNICZEJ
    2018-04-20

    Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków (KUPS), zaprasza na XXI Międzynarodowe Sympozjum "Strategia branży sokowniczej w zmieniających się warunkach rynkowych", które odbędzie się [...]

  4. Poznaj Dobrą Żywność
    2018-04-18

    Szynka pieczona Sokołów została wyróżniona prestiżowym znakiem Poznaj Dobrą Żywność. Jest on przyznawany przez Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi produktom o wysokiej, niezmiennej jakości i doskonałych [...]

  5. Jakość łączy branżę
    2018-04-12

    Międzynarodowe Targi Żywności i Napojów WorldFood Warsaw były doskonałą okazją do podkreślenia znaczenia polskiej, certyfikowanej żywności wysokiej jakości. Podczas tego[...]

  6. Polska jajami stoi
    2018-03-28

    Polska od wielu lat utrzymuje się w ścisłej czołówce producentów jaj w Unii Europejskiej. Rocznie wytwarza ok. 10 mld jaj. Rodzima kura potrafi znieść nawet do 250 jaj w ciąg[...]

  7. KRD-IG w warszawskich przedszkolach
    2018-03-28

    Krajowa Rada Drobiarstwa - Izba Gospodarcza przy współpracy z Zakładem Wylęgu Drobiu MALEC, członkiem KRD-IG, rozpoczęła realizację pilotażowego projektu edukacyjnego w przedszkolach. 26[...]

  8. Polacy w czasie świąt ...
    2018-03-21

    ...częściej stawiają na produkty mięsne premium. Wyniki finansowe branży produkcji mięsnej wskazują, że rynek ten w Polsce stale rośnie. W sektorze pojawiła się nisza i coraz więce[...]

  9. KRD-IG odpowiada NIK na raport dot. antybiotyków
    2018-03-15

    Krajowa Rada Drobiarstwa - Izba Gospodarcza (KRD-IG) w oficjalnym piśmie do prezesa Najwyższej Izby Kontroli (NIK) wyraziła swoje krytyczne stanowisko w sprawie opublikowanego niedawno raportu pt. "W[...]

  10. Wina Mołdawii i polska kuchnia
    2018-03-09

    Pasja, talent kulinarny, miłość do wybornych smaków i bogatych aromatów oraz gościnność to wspólne cechy Polaków i Mołdawian. Nic więc dziwnego, że polska kuchnia i [...]