Sieć hurtowni MAKRO Polska w ramach projektów Szef dla Młodych Talentów i Rok Marek Własnych rozpoczyna konkurs Wyzwanie MAKRO Chefa. Inicjatywa skierowana do szkół i klas gastronomicznych ma na celu promocję kuchni tradycyjnej oraz nowych marek własnych: MAKRO Chef, MAKRO Professional i MAKRO Premium.

Do konkursu Wyzwanie MAKRO Chefa sieć hurtowni MAKRO Polska zaprosiło szkoły gastronomiczne z całej Polski. Do udziału zakwalifikowało się dwadzieścia szkół m.in. z Warszawy, Nakła Śląskiego, Starachowic, Szczytna, Bochni, Garwolina czy Wejherowa. „Zainteresowanie konkursem przerosło nasze oczekiwania – spłynęło do nas blisko pięćdziesiąt zgłoszeń w różnej formie, również filmów czy rymowanek” – mówi Joanna Purzycka, koordynatorka projektu. Zakwalifikowane szkoły wyznaczą reprezentujące je zespoły złożone z uczniów i nauczycieli, których zadaniem będzie przygotowanie autorskiego przepisu na danie tradycyjne z wykorzystaniem m.in. produktów marki MAKRO Chef: kaszy gryczanej, chrzanu tartego i miodu gryczanego, które to zapewni sieć hurtowni.

Najciekawsze trzy zgłoszenia wybierze jury w składzie: Magdalena Figurna (rzecznik prasowy MAKRO Polska), Sławomir Leszczyński (kierownik działu marki własnej w MAKRO Polska), Joanna Purzycka (koordynatorka konkursu), Paweł Serafin (szef kuchni Akademii Inspiracji MAKRO w Warszawie) oraz Cezary Powała i Michał Grzywacz (szefowie kuchni pokazowej hali MAKRO nr 1 w Warszawie). Dodatkowo przyznana zostanie nagroda publiczności dla zespołu, którego przepis zdobędzie największą liczbę polubień na fanpage’u programu Szef dla Młodych Talentów na Facebooku.

Do zdobycia są nagrody: publikacja w międzynarodowej książce kucharskiej wydanej przez METRO AG, zestawy noży MAKRO Professional oraz bony na zakupy do MAKRO. Oprócz szansy na nagrodę, każda z dwudziestu szkół otrzyma od MAKRO Polska zestaw produktów spożywczych MAKRO Chef i środków czystości MAKRO Professional.

„Celem konkursu jest zachęcenie szkół do zagłębienia się w kuchnię tradycyjną poprzez kreatywne wykorzystanie produktów naszej nowej marki własnej MAKRO Chef oraz poszukiwanie nowych smaków i połączeń. Mamy nadzieję, że dzięki temu reprezentujący szkoły uczniowie – pod opieką swoich nauczycieli – będą mogli jeszcze bardziej rozwijać swoją wyobraźnię, pasję i talent kulinarny” – dodaje Joanna Purzycka.

Pierwsza edycja konkursu potrwa do marca. Kolejne dwie edycje zaplanowane są na kwiecień i wrzesień.

Konkurs Wyzwanie MAKRO Chefa prowadzony jest przez MAKRO Polska w ramach Roku Marek Własnych oraz projektu Szef dla Młodych Talentów – programu odpowiedzialności społecznej, którego celem jest integrowanie szkół gastronomicznych z sektorem HoReCa oraz tworzenie młodym kucharzom możliwości nauki od najlepszych szefów kuchni poprzez Miksery Kulinarne, staże oraz materiały edukacyjne, w tym książkę „Mix Wiedzy Kulinarnej”. Więcej informacji o konkursie można znaleźć na stronie internetowej www.szefdlamlodych.pl.

Rekomenduj znajomym
  • gplus
  • pinterest

INNE AKTUALNOŚCI

  1. Unikalna kawiarnia Green Caffe Nero
    2018-02-20

    Już wiosną otwarta zostanie wyjątkowa kawiarnia Green Caffe Nero Gold. Mieścić się będzie w prestiżowym budynku Ethos, inwestycji Kulczyk Silverstein Properties, n[...]

  2. Detektor nieszczelności - Ishida AirScan
    2018-02-20

    Ishida Europe wprowadza na rynek rewolucyjny, nowy detektor wycieku, który zapewnia zachowanie pełnej, 100% szczelności opakowania jakiegokolwiek produktu, pakowanego w techn[...]

  3. Pączki z Górczewskiej
    2018-02-08

    - Tak, to prawda! Odpowiadamy gdy ktoś pyta, czy to właśnie do tej cukierni Marszałek Józef Piłsudski wysyłał swojego adiutanta po pączki............ ale nie tylko On ! ! ! Do dziś nasze pączki zn[...]

  4. Wejście Erg System do grupy bekuplast
    2018-02-06

    18 stycznia 2018 r. Erg System S.A. pożegnała się ze swoją nazwą i od tego momentu będzie funkcjonować na rynku jako bekuplast S.A. Nastawienie na ciągły rozwój, zadecydowało o wejściu Erg System S.A.[...]

  5. Europejski drób-w jakości siła z wyróżnieniem KE
    2018-02-06

    Kampania "Europejski drób - w jakości siła", realizowana przez Krajową Radę Drobiarstwa - Izbę Gospodarczą została wyróżniona przez Komisję Europejską podczas INFO DAY w Brukseli, jako jeden z najleps[...]

  6. Konkurs dla szkół gastronomicznych
    2018-02-02

    Sieć hurtowni MAKRO Polska w ramach projektów Szef dla Młodych Talentów i Rok Marek Własnych rozpoczyna konkurs Wyzwanie MAKRO Chefa. Inicjatywa skierowana do szkół i klas[...]

  7. Polskie Mięso - Ambrozja Smaku
    2018-01-26

    Związek "Polskie Mięso", w ramach projektu "Polskie Mięso - Ambrozja Smaku", miał okazję po raz kolejny zaprezentować Ambasadorom walory polskiego mięsa wołowego podczas noworocznego spotka[...]

  8. Twoja dieta, Twoja decyzja
    2018-01-22

    Codzienna dieta powinna bazować na zdrowych produktach, bogatych w składniki odżywcze w dobrze zbilansowanych proporcjach. Chcąc dokonywać dobrych wyborów, powinniśmy stawiać przede wszystkim na jakoś[...]

  9. Certyfikat IFS Food dla Fabios SA
    2018-01-18

    W minionym tygodniu w siedzibie firmy odbył się audyt w zakresie stosowania sytemu związanego z bezpieczeństwem żywności IFS Food. W ciągu dwóch dni audytorzy z firmy Bureau Veritas Polska dokonali oc[...]

  10. Piekarski pion badań i rozwoju
    2018-01-15

    Rok 2017 był dla nas szczególnie ważny. Została zrealizowana część planu biznesowego. Wyczekiwany przez wielu dział piekarski stał się częścią oferty Libra Polska. Celem doświadczon[...]