Agencja Rynku Rolnego odpowiedzialna będzie za wdrożenie w latach 2012 – 2014 opracowanej przez siebie koncepcji branżowego programu promocji branży polskich specjalności żywnościowych.

Wygrywając przetarg na realizację kampanii promocyjnej branży polskich specjalności żywnościowych, Agencja Rynku Rolnego potwierdziła swoją pozycję kluczowej polskiej instytucji odpowiedzialnej za administrowanie programami promocji polskich produktów żywnościowych.

Celem działań ARR będzie wykreowanie nowych silnych marek, które rozpoznawalne będą na świecie i kojarzone przez to z naszym krajem a stworzenie polskim przedsiębiorcom możliwości kompleksowej promocji ich produktów za granicą pozwoli osiągnąć ten cel.

Kampania prowadzona przez ARR obejmować będzie swoim zasięgiem następujące rynki docelowe: Rosja, Niemcy, Chiny, Francja, Ukraina oraz Zjednoczone Emiraty Arabskie. Działania promocyjne objęte projektem, przeznaczone są dla przedsiębiorców, którzy prowadzą działalność w sektorze przetwórstwa: mięsa, mleka, owoców i warzyw, kawy i herbaty, oraz w sektorze produkcji: serów, soków z owoców i warzyw produktów przemiału zbóż, pieczywa, wyrobów ciastkarskich i ciastek, makaronów, kakao, czekolady i wyrobów cukierniczych, wódki, cydru i pozostałych win owocowych, piwa oraz innych niedestylowanych napojów fermentowanych.

Ze względu na swoją specyfikę działania promocyjne podzielone zostały na dwa komponenty.

Komponent „A” obejmie działania dedykowane bezpośrednio przedsiębiorcom branży polskich specjalności żywnościowych, polegające na kompleksowej organizacji profesjonalnego wystąpienia przedsiębiorców na największych polskich i zagranicznych imprezach targowo-wystawienniczych oraz organizacji szkoleń i misji gospodarczych.

Komponent „B” obejmie działania promujące skoncentrowane na branży polskich specjalności żywnościowych jako całości, polegające na przygotowaniu materiałów informacyjno-promocyjnych dotyczących branży, które dystrybuowane będą podczas całego okresu trwania kampanii, opracowania dotyczącego specyfiki branży oraz perspektyw jej rozwoju, filmu reklamowego nt. branży polskich specjalności żywnościowych, jak również organizacji konferencji dla zagranicznych kontrahentów oraz wizyt studyjnych dziennikarzy reprezentujących zagraniczne media branżowe.

Realizując program promocji polskich specjalności żywnościowych, ARR wykorzysta swoje liczne doświadczenia zdobyte na przestrzeni lat przy promocji polskiej żywności na największych światowych imprezach targowo-wystawienniczych, a także w ramach kampanii finansowanych z Funduszy Promocji oraz mechanizmu Wspólnej Polityki Rolnej „Wsparcie działań promocyjnych i informacyjnych na rynkach wybranych produktów rolnych”.

W dniu 14 maja 2012 r. Ministerstwo Gospodarki zawarło z Agencją Rynku Rolnego (ARR) umowę na przygotowanie oraz realizację koncepcji branżowego programu promocji branży polskich specjalności żywnościowych w ramach realizowanego przez Ministerstwo projektu systemowego pn. „Promocja polskiej Gospodarki na rynkach międzynarodowych” w ramach Poddziałania 6.5.1 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.

Źródło: ARR

Rekomenduj znajomym
  • gplus
  • pinterest

INNE AKTUALNOŚCI

  1. Bezpieczeństwo na drogach
    2020-02-24

    Od 2007 r. Polska pod względem bezpieczeństwa ruchu drogowego ma jedną z najgorszych statystyk w Europie - na nasz kraj przypada 14% całkowitej liczby ofiar śmiertelnych, mimo że Polacy [...]

  2. Warsztaty ergonomiczne w Radomiu
    2020-02-21

    27 lutego w Radomiu odbędą się warsztaty ergonomiczne organizowane przez miejscowy oddział OSPSBHP we współpracy z Grupą Koncept. Zajęcia będą miały charakter warsztatowy i mocno angażuj[...]

  3. Źródłowe przyczyny wypadków
    2020-02-20

    22 kwietnia 2020 r. - podczas Międzynarodowych Targów Ochrony Pracy, Pożarnictwa i Ratownictwa SAWO w Poznaniu - odbędzie się konferencja "Wypadki i zdarzenia potencjalnie wypadkowe - źr[...]

  4. Dobre samopoczucie w pracy
    2020-02-19

    Wydarzenie zatytułowane "Workplace Wellbeing Show" odbędzie się w dniach 19-21 maja 2020 r. w ExCeL London i poruszać będzie tematykę związku między dobrym zdrowiem psychicznym w miejscu[...]

  5. 4 marca - Światowy Dzień Inżyniera
    2020-02-17

    Światowa Federacja Organizacji Inżynierskich (WFEO - World Federation of Engineering Organizations) wyszła z inicjatywą ustanowienia międzynarodowego dnia inżyniera - święta, które podkr[...]

  6. Trudno o fachowców
    2020-02-17

    Na polskim rynku pracy najtrudniej o wykwalifikowanych pracowników fizycznych, takich jak elektrycy, spawacze i mechanicy. Czołówkę zawodów najbardziej dotkniętych niedoborem pracowników[...]

  7. Szkolenie okresowe dla służby bhp
    2020-02-16

    Ośrodek Szkolenia OSPSBHP w Kaliszu organizuje szkolenie okresowe bhp dla służby bhp i osób wykonujących zadania tej służby, które odbędzie się w dniach 17-20 marca 2020 r. Celem sz[...]

  8. Targi POWTECH 2020
    2020-02-13

    Technologia obróbki mechanicznej jest podstawą prawie wszystkich produktów codziennego użytku. W 2020 r. wiodące targi przetwarzania, przeładunku i analizy proszków i materiałów sypkich [...]

  9. Festiwal Nauki
    2020-02-12

    9 ekscytujących dni, 150 ciekawych wykładów, warsztatów i debaty na temat nowych technologii, zmian społeczno-ekonomicznych i ekologii. Do tego strefa pokazu i strefa chilloutu, laborato[...]

  10. Targi INDUSTRYmeeting
    2020-02-07

    Na Targach Utrzymania Ruchu i Technologii Przemysłowych INDUSTRYmeeting, które odbędą się 26-27 lutego w Sosnowcu, będą prezentowane nowości z zakresu utrzymania ruchu oraz szeroko pojęt[...]