Agencja Rynku Rolnego odpowiedzialna będzie za wdrożenie w latach 2012 – 2014 opracowanej przez siebie koncepcji branżowego programu promocji branży polskich specjalności żywnościowych.

Wygrywając przetarg na realizację kampanii promocyjnej branży polskich specjalności żywnościowych, Agencja Rynku Rolnego potwierdziła swoją pozycję kluczowej polskiej instytucji odpowiedzialnej za administrowanie programami promocji polskich produktów żywnościowych.

Celem działań ARR będzie wykreowanie nowych silnych marek, które rozpoznawalne będą na świecie i kojarzone przez to z naszym krajem a stworzenie polskim przedsiębiorcom możliwości kompleksowej promocji ich produktów za granicą pozwoli osiągnąć ten cel.

Kampania prowadzona przez ARR obejmować będzie swoim zasięgiem następujące rynki docelowe: Rosja, Niemcy, Chiny, Francja, Ukraina oraz Zjednoczone Emiraty Arabskie. Działania promocyjne objęte projektem, przeznaczone są dla przedsiębiorców, którzy prowadzą działalność w sektorze przetwórstwa: mięsa, mleka, owoców i warzyw, kawy i herbaty, oraz w sektorze produkcji: serów, soków z owoców i warzyw produktów przemiału zbóż, pieczywa, wyrobów ciastkarskich i ciastek, makaronów, kakao, czekolady i wyrobów cukierniczych, wódki, cydru i pozostałych win owocowych, piwa oraz innych niedestylowanych napojów fermentowanych.

Ze względu na swoją specyfikę działania promocyjne podzielone zostały na dwa komponenty.

Komponent „A” obejmie działania dedykowane bezpośrednio przedsiębiorcom branży polskich specjalności żywnościowych, polegające na kompleksowej organizacji profesjonalnego wystąpienia przedsiębiorców na największych polskich i zagranicznych imprezach targowo-wystawienniczych oraz organizacji szkoleń i misji gospodarczych.

Komponent „B” obejmie działania promujące skoncentrowane na branży polskich specjalności żywnościowych jako całości, polegające na przygotowaniu materiałów informacyjno-promocyjnych dotyczących branży, które dystrybuowane będą podczas całego okresu trwania kampanii, opracowania dotyczącego specyfiki branży oraz perspektyw jej rozwoju, filmu reklamowego nt. branży polskich specjalności żywnościowych, jak również organizacji konferencji dla zagranicznych kontrahentów oraz wizyt studyjnych dziennikarzy reprezentujących zagraniczne media branżowe.

Realizując program promocji polskich specjalności żywnościowych, ARR wykorzysta swoje liczne doświadczenia zdobyte na przestrzeni lat przy promocji polskiej żywności na największych światowych imprezach targowo-wystawienniczych, a także w ramach kampanii finansowanych z Funduszy Promocji oraz mechanizmu Wspólnej Polityki Rolnej „Wsparcie działań promocyjnych i informacyjnych na rynkach wybranych produktów rolnych”.

W dniu 14 maja 2012 r. Ministerstwo Gospodarki zawarło z Agencją Rynku Rolnego (ARR) umowę na przygotowanie oraz realizację koncepcji branżowego programu promocji branży polskich specjalności żywnościowych w ramach realizowanego przez Ministerstwo projektu systemowego pn. „Promocja polskiej Gospodarki na rynkach międzynarodowych” w ramach Poddziałania 6.5.1 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.

Źródło: ARR

Rekomenduj znajomym
  • gplus
  • pinterest

INNE AKTUALNOŚCI

  1. Zakończenie Zjazdu i Kongresu
    2019-06-19

    Sesją podsumowującą, na której przedstawiono wnioski i informacje o obradach sesji tematycznych zakończył się 15 czerwca w Krakowie IV Światowy Zjazd Inżynierów Polskich (SZIP) zwołany r[...]

  2. Kongres Techników i Zjazd Inżynierów
    2019-06-17

    13 czerwca br. rozpoczął się w Krakowie IV Światowy Zjazd Inżynierów Polskich zwołany razem z XXVI Kongresem Techników Polskich. W Zjeździe biorą udział polonijni inżynierowie z Kanady[...]

  3. Zmiany w branży automotive
    2019-06-10

    Konsolidacja, automatyzacja, wyzwania związane z normami ekologicznymi... Branża automotive dynamicznie się rozwija. Jak na te zmiany powinni zareagować pracownicy? Dlaczego ich szefowie[...]

  4. 40 lat targów FachPack
    2019-06-06

    FachPack kończy 40 lat! Rocznice są dobrą okazją do spojrzenia wstecz: FachPack rozpoczął działalność w Norymberdze w 1979 r. jako regionalna wystawa handlowa dla przemysłu opakowanioweg[...]

  5. Targi bhp w Kielcach od 6 czerwca
    2019-06-05

    Od 6 do 8 czerwca na terenie Targów Kielce odbędą się Międzynarodowe Targi Bezpieczeństwa i Ochrony Pracy oraz Systemów Zabezpieczeń Przeciwpożarowych KIELCE WORK SAFETY-EXPO. Poprzednią[...]

  6. Bezpieczeństwo w portach i na lotniskach
    2019-06-05

    Bezpieczeństwo pracowników i pasażerów w ruchliwych portach morskich i na lotniskach ma ogromne znaczenie, dlatego inwestuje się tam m.in. w systemy bezpieczeństwa pojazdów, które odgryw[...]

  7. FINAŁ XII KONKURSU "MŁODY INNOWATOR"
    2019-06-04

    Z udziałem dr inż. Jerzego Kwiecińskiego - Ministra Inwestycji i Rozwoju - podsumowany został rozgrywany w roku szkolnym 2018/2019 po raz 12. Konkurs "Młody Innowator". Wśród gości urocz[...]

  8. Rynek odzieży roboczej i ochronnej
    2019-05-30

    Sektor odzieżowy w Polsce w 2022 r. ma osiągnąć wartość ponad 43 mld zł - tak wynika z raportu KPMG "Rynek mody w Polsce". W europejskich rankingach wielkości rynku odzieżowego Polska za[...]

  9. Targi LUMENexpo
    2019-05-29

    W dniach 23-24 października 2019 r. w Centrum Targowo-Konferencyjnym Expo Silesia w Sosnowcu odbędzie się kolejna edycja Targów Techniki Świetlnej LUMENexpo oraz Salonu Elektrotechniki P[...]

  10. Brakuje pielęgniarek i pediatrów
    2019-05-28

    Agencja rekrutacyjna Manpower Life Science przygotowała raport pt. "Niedobór talentów w branży medycznej". W raporcie czytamy, że pediatrzy, specjaliści chorób wewnętrznych i anestezjolo[...]