Norwegian Seafood Council – Norweska Rada ds. Ryb i Owoców Morza to nowa nazwa, która obowiązuje zarówno na rynku norweskim, jak i na rynkach zewnętrznych od 01 stycznia 2012.

Zmiana nazwy to efekt prowadzonych przez Radę działań, zdecydowanie wykraczających tylko poza kwestie dotyczące eksportu ryb i owoców morza z Norwegii. Nowa nazwa podkreśla rolę Norweskiej Rady ds. Ryb i Owoców Morza jako czołowego marketera dla całego norweskiego przemysłu rybnego.

„Zmiana nazwy była niezbędna, aby lepiej odzwierciedlić obszar naszej pracy na rzecz całego przemysłu rybnego zarówno na rynku norweskim, jak i na rynkach międzynarodowych” – tłumaczy Terje E. Martinussen, CEO Norwegian Seafood Council.

Obszar działalności oraz cele Rady pozostają bez zmian – do statutowych działań NSEC należą: wydawanie licencji dla eksporterów, udostępnianie wszelkich niezbędnych informacji dla przemysłu oraz przygotowanie kampanii marketingowych o zasięgu krajowym i międzynarodowym. W zakresie kompetencji Rady leży również budowanie i utrzymanie pozytywnego wizerunku norweskich ryb i owoców morza poprzez prowadzenie proaktywnej polityki informacyjnej oraz tworzenie odpowiednich programów.

Norweska Rada ds. Eksportu Produktów Rybnych - NSEC jest organizacją powołaną w 1991 roku przez Parlament Norweski i Norweskie Ministerstwo ds. Rybołówstwa w celu zwiększania świadomości konsumentów dotyczącej norweskich ryb i owoców morza, zarówno w Norwegii, jak i na świecie. Rada działa jako ciało doradcze ministerstwa i finansowana jest przez norweski przemysł ze środków pochodzących z podatku eksportowego.

NSEC prowadzi działania na rynkach kilkunastu państw. Główna siedziba oraz biura administracyjne znajdują się w Tromsø, w Norwegii. Rada posiada również oddziały regionalne m.in. w: Niemczech (Hamburg), Francji (Paryż), Włoszech (Mediolan), Hiszpanii (Madryt), Rosji (Moskwa), Brazylii (Rio de Janeiro), Japonii (Tokio), Singapurze i Chinach (Pekin).

W Polsce NSEC prowadzi działania marketingowe od 1997 roku, stawiając sobie za cel zwiększanie świadomości Polaków na temat walorów zdrowotnych norweskich ryb i korzyści wynikających z ich konsumpcji.

Znak NORGE:

Znak NORGE nie jest znakiem producenta ani marką. NORGE to po norwesku… po prostu Norwegia. Zatem znak NORGE oznacza kraj pochodzenia łososia - czyste, zimne, głębokie wody Norwegii. Można go znaleźć na gotowych produktach oraz stoiskach ze świeżymi rybami w sklepach na całym świecie. To wizytówka wielu lat doświadczeń w rybołówstwie oraz gwarancja najwyższej jakości i niezwykłego smaku ryb i owoców morza z Norwegii.

Rekomenduj znajomym
  • gplus
  • pinterest

INNE AKTUALNOŚCI

  1. Air Products sfinalizowała przejęcie ACP
    2019-03-04

    Warszawa, 1 marca 2019 r. - Firma Air Products sfinalizowała proces przejęcia ACP Europe SA (ACP), największego niezależnego producenta dwutlenku węgla (CO2) w Europie. Wartość transakcj[...]

  2. Chr. Hansen na szczycie "Global 100"
    2019-01-30

    Chr. Hansen plasuje się na szczycie globalnego indeksu "Global 100" najbardziej zrównoważonych firm na rok 2019. Ranking ogłoszono podczas Światowego Forum Ekonomicznego w Da[...]

  3. Kontrola żywności w łańcuchu spożywczym
    2018-10-10

    Polska Federacja Producentów Żywności Związek Pracodawców zaprasza do udziału w konferencji szkoleniowej "Kontrola żywności w łańcuchu spożywczym". 15 listopada 2018 r., Hotel Marriot[...]

  4. Biogazowanie produktów ubocznych
    2018-10-08

    Firma TARPOL zorganizowała konferencję poświęconą biogazowaniu produktów ubocznych pozostających w ubojniach i zakładach przerobu mięsa i drobiu. W spotkaniu uczestniczyli przedstawiciel[...]

  5. KRD-IG CZŁONKIEM IPC
    2018-09-18

    W dniach 15-17 września w chińskim mieście Nankin odbył się drugi w tym roku zjazd Międzynarodowej Rady Drobiarstwa (IPC) - organizacji zrzeszającej kraje będące światowymi liderami w pr[...]

  6. Konferencja PFPŻ
    2018-09-17

    Polska Federacja Producentów Żywności Związek Pracodawców zaprasza do udziału w konferencji szkoleniowej "Znakowanie produktów spożywczych w świetle wymagań prawnych i orzecznictwa" [...]

  7. PROMAR Z NOWOCZESNĄ SILOSOWNIĄ
    2018-09-12

    20 sierpnia 2018 roku, na terenie zakładu produkcyjnego Promar Zawiercie miała miejsce kolejna już uroczystość Wmurowania Kamienia Węgielnego. Tym razem firma rozpoczęła budowę nowoczesnej silosowni [...]

  8. Badanie towarów spożywczych
    2018-09-05

    Wydawnictwo Naukowe PWN SA wraz z Wiktorem Kubińskim, profesorem Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie oraz zespołem naukowców zaprezentowali nową książkę z towaroznawstwa i badania tow[...]

  9. SPOSÓB NA POGODĘ I UDANE UPRAWY
    2018-08-22

    Sezon prac polowych w pełni. Na terenach upraw i w sadach trwają prace, których efekty gospodarze ocenią po zebranych plonach. O ile na większość czynników rolnicy mają wpływ[...]

  10. BRANŻA DROBIARSKA W OBLICZU NOWYCH WYZWAŃ
    2018-06-26

    15 czerwca 2018 podczas konferencji pn. "Polska Branża Drobiarska obliczu nowych wyzwań", zorganizowanej przez Krajową Radę Drobiarstwa – Izbę Gospodarczą, wiodący euro[...]