Kolejna wystawa wyposażenia i projektowania wnętrz Home Decor odbyła się w dniach 25-27 maja br. na terenach Międzynarodowych Targów Poznańskich. Ekspozycję 100 wystawców z 16 krajów odwiedziło ponad 5 tysięcy osób. Zwiedzający mogli zapoznać się z najnowszymi trendami w zakresie tkanin dekoracyjnych i obiciowych, firan, zasłon, markiz, serwet, obrusów, ręczników, bielizny pościelowej, kołder, poduszek, kocy, pledów, narzut, dywanów, chodników, czy wykładzin. Home Decor do od kilku lat najważniejsze w kraju wydarzenie w branży wyposażenia wnętrz. Na te targi co roku przyjeżdża kilka tysięcy gości. Są wśród nich przedstawiciele sklepów wielkopowierzchniowych, sieci handlowych i hotelowych, projektanci, i architekci wnętrz. Na targach zaopatrują się najwięksi dystrybutorzy mebli, dekoracji i tkanin. W tym roku swoje wyroby zaprezentowało wiele firm krajowych i zagranicznych, np. Ado, Centrum Obrusów, Eurofirany, Gerster, Piórex, Ridex, Wisan. Home Decor to przede wszystkim impreza o charakterze biznesowym. Formuła targów została przygotowana z myślą o potrzebach wystawców, jak i gości licznie odwiedzających targi. Dużą atrakcją imprezy był wykład Wolfganga Gruschwitza, specjalisty od visual marchandaisingu, który wyjaśniał, jak będą zmieniać się zachowania zakupowe konsumentów, i jak w związku z tym powinny reagować właściciele sklepów. Mówił o roli zakupów w Internecie. Ważne miejsce w rozkładzie ekspozycji tradycyjnie miało oświetlenie, prezentowane w ramach specjalistycznego salonu Luminexpo.
Home Decor do od kilku lat najważniejsze w kraju wydarzenie w branży wyposażenia wnętrz. Na te targi co roku przyjeżdża kilka tysięcy gości. Są wśród nich przedstawiciele sklepów wielkopowierzchniowych, sieci handlowych i hotelowych, projektanci, i architekci wnętrz. Na targach zaopatrują się najwięksi dystrybutorzy mebli, dekoracji i tkanin. W tym roku swoje wyroby zaprezentowało wiele firm krajowych i zagranicznych, np. Ado, Centrum Obrusów, Eurofirany, Gerster, Piórex, Ridex, Wisan.
Home Decor to przede wszystkim impreza o charakterze biznesowym. Formuła targów została przygotowana z myślą o potrzebach wystawców, jak i gości licznie odwiedzających targi. Dużą atrakcją imprezy był wykład Wolfganga Gruschwitza, specjalisty od visual marchandaisingu, który wyjaśniał, jak będą zmieniać się zachowania zakupowe konsumentów, i jak w związku z tym powinny reagować właściciele sklepów. Mówił o roli zakupów w Internecie.
Ważne miejsce w rozkładzie ekspozycji tradycyjnie miało oświetlenie, prezentowane w ramach specjalistycznego salonu Luminexpo.