GULFOOD 2011 to jedna z największych i najpopularniejszych imprez w tej części świata, która jest strategiczną platformą prowadzenia bezpośrednich działań biznesowych. Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego na targach w Dubaju wystąpiła już po raz drugi. Jest to kolejny krok w kierunku promocji polskiego przemysłu spożywczego oraz wypromowania Polski jako kraju bogatego kulturowo i atrakcyjnego gospodarczo. UPEMI stale rozszerza zakres swojej działalności. Obecność UPEMI na GULFOOD 2011 i jej liczna delegacja, składająca się z przedstawicieli polskiego sektora branży spożywczej, członków Unii Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego wraz z prezesem Wiesławem Różańskim, jest doskonałym przykładem działań zmierzających do zaistnienia na arenie międzynarodowej.
Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego na targach w Dubaju wystąpiła już po raz drugi. Jest to kolejny krok w kierunku promocji polskiego przemysłu spożywczego oraz wypromowania Polski jako kraju bogatego kulturowo i atrakcyjnego gospodarczo.
UPEMI stale rozszerza zakres swojej działalności. Obecność UPEMI na GULFOOD 2011 i jej liczna delegacja, składająca się z przedstawicieli polskiego sektora branży spożywczej, członków Unii Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego wraz z prezesem Wiesławem Różańskim, jest doskonałym przykładem działań zmierzających do zaistnienia na arenie międzynarodowej.