Należąca do Grupy Żywiec marka Warka została Oficjalnym Sponsorem Reprezentacji Polski w piłce nożnej. Umowa sponsorska, która będzie obowiązywać już od najbliższego meczu reprezentacji z Ukrainą (4 września br. w Łodzi), została podpisana na cztery lata. Warka od lat konsekwentnie wspiera polską piłkę, sponsorując poszczególne kluby piłkarskie, najwyższą klasę rozgrywkową – Ekstraklasę, a teraz także Reprezentację Polski. Zgodnie z podpisaną właśnie umową Warka, jako Oficjalny Sponsor Reprezentacji Polski, będzie wspierała polską kadrę w czasie przygotowań do najważniejszej imprezy sportowej organizowanej w Polsce – EURO 2012 oraz w trakcie eliminacji do mistrzostw świata, które zostaną rozegrane w 2014 r. w Brazylii. Umowa, która została podpisana ze spółką Sportfive – wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Piłki Nożnej w zakresie praw sponsorskich i marketingowych – obejmuje obecność reklamową Warki na tablicach informacyjnych wokół murawy podczas meczów Reprezentacji Polski oraz na boiskach treningowych. Logo sponsora będzie także obecne na meczach Reprezentacji Polski U-21. Na podstawie tej samej umowy Warka zobowiązała się do wspierania rozgrywek Pucharu Polski, zostając Oficjalnym Sponsorem Pucharu Polski. Warka ma również prawo do wykorzystywania logo Reprezentacji Polski i jej wizerunku w swojej komunikacji marketingowej.
Zgodnie z podpisaną właśnie umową Warka, jako Oficjalny Sponsor Reprezentacji Polski, będzie wspierała polską kadrę w czasie przygotowań do najważniejszej imprezy sportowej organizowanej w Polsce – EURO 2012 oraz w trakcie eliminacji do mistrzostw świata, które zostaną rozegrane w 2014 r. w Brazylii. Umowa, która została podpisana ze spółką Sportfive – wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Piłki Nożnej w zakresie praw sponsorskich i marketingowych – obejmuje obecność reklamową Warki na tablicach informacyjnych wokół murawy podczas meczów Reprezentacji Polski oraz na boiskach treningowych. Logo sponsora będzie także obecne na meczach Reprezentacji Polski U-21. Na podstawie tej samej umowy Warka zobowiązała się do wspierania rozgrywek Pucharu Polski, zostając Oficjalnym Sponsorem Pucharu Polski. Warka ma również prawo do wykorzystywania logo Reprezentacji Polski i jej wizerunku w swojej komunikacji marketingowej.