• LOGOWANIE
  • KOSZYK
  • KONTAKT
    • WYDAWNICTWO
    • REDAKCJE
      • ATEST - OCHRONA PRACY
      • AURA OCHRONA ŚRODOWISKA
      • CHŁODNICTWO
      • CIEPŁOWNICTWO, OGRZEWNICTWO, WENTYLACJA
      • DOZÓR TECHNICZNY
      • ELEKTROINSTALATOR
      • ELEKTRONIKA - KONSTRUKCJE, TECHNOLOGIE, ZASTOSOWANIA
      • GAZ, WODA I TECHNIKA SANITARNA
      • GOSPODARKA MIĘSNA
      • GOSPODARKA WODNA
      • HUTNIK - WIADOMOŚCI HUTNICZE
      • INŻYNIERIA MATERIAŁOWA
      • MATERIAŁY BUDOWLANE
      • OCHRONA PRZED KOROZJĄ
      • OPAKOWANIE
      • PROBLEMY JAKOŚCI
      • PRZEGLĄD ELEKTROTECHNICZNY
      • PRZEGLĄD GASTRONOMICZNY
      • PRZEGLĄD GEODEZYJNY
      • PRZEGLĄD MECHANICZNY
      • PRZEGLĄD PAPIERNICZY
      • PRZEGLĄD PIEKARSKI I CUKIERNICZY
      • PRZEGLĄD TECHNICZNY. GAZETA INŻYNIERSKA
      • PRZEGLĄD TELEKOMUNIKACYJNY
      • PRZEGLĄD WŁÓKIENNICZY - WŁÓKNO, ODZIEŻ, SKÓRA
      • PRZEGLĄD ZBOŻOWO-MŁYNARSKI
      • PRZEMYSŁ CHEMICZNY
      • PRZEMYSŁ FERMENTACYJNY I OWOCOWO-WARZYWNY
      • PRZEMYSŁ SPOŻYWCZY
      • RUDY I METALE NIEŻELAZNE
      • TECHNOLOGIA I AUTOMATYZACJA MONTAŻU
      • WIADOMOŚCI ELEKTROTECHNICZNE
      • WOKÓŁ PŁYTEK CERAMICZNYCH
    • REKLAMA
    • DRUKARNIA
    • KOLPORTAŻ
  • PRENUMERATA
  • LISTA CZASOPISM
    • ATEST - OCHRONA PRACY
    • AURA OCHRONA ŚRODOWISKA
    • CHŁODNICTWO
    • CIEPŁOWNICTWO, OGRZEWNICTWO, WENTYLACJA
    • DOZÓR TECHNICZNY
    • ELEKTROINSTALATOR
    • ELEKTRONIKA - KONSTRUKCJE, TECHNOLOGIE, ZASTOSOWANIA
    • GAZ, WODA I TECHNIKA SANITARNA
    • GAZETA CUKROWNICZA
    • GOSPODARKA MIĘSNA
    • GOSPODARKA WODNA
    • HUTNIK - WIADOMOŚCI HUTNICZE
    • INŻYNIERIA MATERIAŁOWA
    • MASZYNY, TECHNOLOGIE, MATERIAŁY - TECHNIKA ZAGRANICZNA
    • MATERIAŁY BUDOWLANE
    • OCHRONA PRZED KOROZJĄ
    • ODZIEŻ
    • OPAKOWANIE
    • POLISH TECHNICAL REVIEW
    • PROBLEMY JAKOŚCI
    • PRZEGLĄD ELEKTROTECHNICZNY
    • PRZEGLĄD GASTRONOMICZNY
    • PRZEGLĄD GEODEZYJNY
    • PRZEGLĄD MECHANICZNY
    • PRZEGLĄD PAPIERNICZY
    • PRZEGLĄD PIEKARSKI I CUKIERNICZY
    • PRZEGLĄD TECHNICZNY. GAZETA INŻYNIERSKA
    • PRZEGLĄD TELEKOMUNIKACYJNY
    • PRZEGLĄD WŁÓKIENNICZY - WŁÓKNO, ODZIEŻ, SKÓRA
    • PRZEGLĄD ZBOŻOWO-MŁYNARSKI
    • PRZEMYSŁ CHEMICZNY
    • PRZEMYSŁ FERMENTACYJNY I OWOCOWO-WARZYWNY
    • PRZEMYSŁ SPOŻYWCZY
    • RUDY I METALE NIEŻELAZNE
    • SZKŁO I CERAMIKA
    • TECHNOLOGIA I AUTOMATYZACJA MONTAŻU
    • WIADOMOŚCI ELEKTROTECHNICZNE
    • WOKÓŁ PŁYTEK CERAMICZNYCH
  • WIRTUALNA CZYTELNIA
 
PORTAL INFORMACJI TECHNICZNEJ - NAJWIĘKSZA BAZA ARTYKUŁÓW TECHNICZNYCH ONLINE - AKTUALNIE 121583 PUBLIKACJE
  •   CZASOPISMA  
    • ATEST - OCHRONA PRACY
    • AURA
    • CHŁODNICTWO
    • CIEPŁOWNICTWO, OGRZEWNICTWO, WENTYLACJA
    • ELEKTROINSTALATOR
    • DOZÓR TECHNICZNY
    • ELEKTRONIKA - KONSTRUKCJE, TECHNOLOGIE, ZASTOSOWANIA
    • GAZ, WODA I TECHNIKA SANITARNA
    • GAZETA CUKROWNICZA
    • GOSPODARKA MIĘSNA
    • GOSPODARKA WODNA
    • HUTNIK - WIADOMOŚCI HUTNICZE
    • INŻYNIERIA MATERIAŁOWA
    • MASZYNY, TECHNOLOGIE, MATERIAŁY - TECHNIKA ZAGRANICZNA
    • MATERIAŁY BUDOWLANE
    • OCHRONA PRZED KOROZJĄ
    • OPAKOWANIE
    • POLISH TECHNICAL REVIEW
    • PROBLEMY JAKOŚCI
    • PRZEGLĄD ELEKTROTECHNICZNY
    • PRZEGLĄD GASTRONOMICZNY
    • PRZEGLĄD GEODEZYJNY
    • PRZEGLĄD MECHANICZNY
    • PRZEGLĄD PAPIERNICZY
    • PRZEGLĄD PIEKARSKI I CUKIERNICZY
    • PRZEGLĄD TECHNICZNY. GAZETA INŻYNIERSKA
    • PRZEGLĄD TELEKOMUNIKACYJNY - WIADOMOŚCI TELEKOMUNIKACYJNE
    • PRZEGLĄD WŁÓKIENNICZY - WŁÓKNO, ODZIEŻ, SKÓRA
    • PRZEGLĄD ZBOŻOWO-MŁYNARSKI
    • PRZEMYSŁ CHEMICZNY
    • PRZEMYSŁ FERMENTACYJNY I OWOCOWO-WARZYWNY
    • PRZEMYSŁ SPOŻYWCZY
    • RUDY I METALE NIEŻELAZNE
    • SZKŁO I CERAMIKA
    • TECHNOLOGIA I AUTOMATYZACJA MONTAŻU
    • WIADOMOŚCI ELEKTROTECHNICZNE
    • WOKÓŁ PŁYTEK CERAMICZNYCH
  •   KSIĄŻKI 
  • WIRTUALNA CZYTELNIA
  •   PRENUMERATA 
  •   REKLAMA 
  •   DRUKARNIA 
  •   KOLPORTAŻ 
  •   WYDAWNICTWO
  • OPAKOWANIE
  • 2009-2

OPAKOWANIE

Miesięcznik ISSN 0030-3348 - rok powstania: 1955
Czasopismo Federacji Stowarzyszeń Naukowo-Technicznych NOT (FSNT NOT)

Możliwości wykorzystania opakowań jednostkowych jako nośnika "sales promotions"


Jadwiga Szymczak Magdalena Ankiel - Homa 
Rola opakowań jednostkowych produktu w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw i możliwości wykorzystania w nich opakowań jednostkowych wyraźnie zaznaczają się w wielu obszarach. Opakowanie jednostkowe produktu może służyć producentowi jako skuteczny nośnik wykorzystania i promocji sprzedaży. Za pośrednictwem opakowań stosowane mogą być różne formy promocji sprzedaży. Omawiane w artykule opakowania specjalne są atrakcyjnymi środkami promocji sprzedaży. Jadwiga Szymczak, Magdalena Ankiel-Homa: Possibilities of using consumer packages as carriers of “sales promotions". The role of consumer packages of products in marketing communication of enterprises and possibilities to use them in companies are distinctly noticeable in many domains. Consumer packaging may serve produc [...]

  • ZAKUP JEDNORAZOWY I DOSTĘP DO WIRTUALNEJ CZYTELNI
  • PRENUMERATA PAPIEROWA
  Czytaj za darmo! »
 

Prenumerata

Szanowny Kliencie!
Zamów roczną prenumeratę w wersji PLUS a uzyskasz dostęp do archiwalnych publikacji tego czasopisma.
Nie zwlekaj - skorzystaj z tysięcy publikacji o najwyższym poziomie merytorycznym.
prenumerata papierowa roczna PLUS (z dostępem do archiwum e-publikacji) - tylko 354.00 zł
prenumerata papierowa roczna PLUS z 10% rabatem (umowa ciągła) - tylko 318.60 zł *)
prenumerata papierowa roczna - 264.00 zł
prenumerata papierowa półroczna - 132.00 zł
prenumerata papierowa kwartalna - 66.00 zł
okres prenumeraty:   
*) Warunkiem uzyskania rabatu jest zawarcie umowy Prenumeraty Ciągłej (wzór formularza umowy do pobrania).
Po jego wydrukowaniu, wypełnieniu i podpisaniu prosimy o przesłanie umowy (w dwóch egzemplarzach) do Zakładu Kolportażu Wydawnictwa SIGMA-NOT.
Zaprenumeruj także inne czasopisma Wydawnictwa "Sigma-NOT" - przejdź na stronę fomularza zbiorczego »
Rekomenduj znajomym
  • facebook
  • twitter
  • gplus
  • pinterest

INNE PUBLIKACJE W TYM ZESZYCIE

Ekspresowa herbata Twinings pakowana w kompostowalną folię NatureFlex
Oferowana przez Innovia Films biodegradowalna i kompostowalna folia NatureFlex™ została wybrana przez firmę Twinings do owijania jednego z jej sztandarowych produktów - herbaty Everyday. Znane od 1706 r., wysokojakościowe herbaty Twinings są obecnie sprzedawane w ponad 100 krajach na całym świecie. Wykorzystanie metalizowanej folii NatureFlex™ NM wiąże się z dążeniem firmy Twinings to coraz szerszego stosowania ekologicznych materiałów opakowaniowych umożliwiających konsumentom ograniczanie ilości śmieci. "Jako firma zawsze staramy się redukować do minimum wpływ naszej działalności na środowisko naturalne. Zastosowanie folii NatureFlex™ jako wewnętrznej warstwy opakowania torebek z herbatą nie tylko pozwala lepiej je chronić, ale również ułatwia konsumentom więcej »

Nowy katalog branży szklanej i ceramicznej
Piotr Dobrołęcki 
W styczniu br. ukazał się kolejny "Katalog firm "Szkło i Ceramika". jest to już dziesiąta edycja publikacji, która okazała się przydatna i pomocna nie tylko w branży szklarsko-ceramicznej, lecz znacznie szerzej. jest to bowiem jedyny na polskim rynku rzetelny spis adresowy obejmujący większość firm aktywnych w tej branży, a przy tym stanowi przegląd produkcji obejmującej różne rodzaje wyrobów, między innymi szkło opakowaniowe. Publikacja cyklu katalogów rozpoczęła się w 1994 r., kiedy doszło do porozumienia między nie istniejącą już spółką Vitrocer a Biurem Marketingowym. Vitrocer był spadkobiercą dawnego Zrzeszenia Producentów Szkła i Ceramiki "Vitrocer", które z kolei powstało po likwidacji Zjednoczenia Przemysłu Szklarskiego i Ceramicznego "Vitrocer". Bez względu na to, ja więcej »

Opakowania gotowe na półkę - ostatnie kroki uzasadnienia biznesowego
Anna Kosmacz-Chodorowska 
W poprzednich wydaniach przedstawiliśmy kolejnych sześciu z ośmiu kroków uzasadnienia biznesowego, jakie powinno poprzedzać każde wdrożenie w praktyce opakowań gotowych na półkę (SRP). Dziś przybliżymy ostatnie dwa, aby móc uzasadnić, że wdrożenie takich opakowań jest celowe. Opracowana przez ECR Europe i przyjęta przez największe polskie firmy przemysłowo-handlowe w branży towarów szybko rotujących, zrzeszone w ECR Polska, metodologia uzasadnienia biznesowego, to 8-stopniowe podejście, z którego nasi Czytelnicy poznali już następujące kroki, czyli jak: 1 Zweryfikować z głównymi zasadami, 2 Przyjąć podejście wpływu na wartość łańcucha, 3 Przeprowadzić ocenę na wysokim poziomie, 4 Zdefiniować i ocenić alternatywne rozwiązania, 5 Uzgodnić istotne czynniki uzasadnienia biznesowe więcej »

Opakowania w działalności marketingowej
Stefan Jakowski 
Opakowania w działalności marketingowej. Celem działalności marketingowej jest przystosowanie przemysłu do aktualnych warunków rynkowych. Duże znaczenie mają w tym przypadku wymagania marketingowe dotyczące opakowań. Opakowania powinny być atrakcyjne i przyciągać uwagę nabywców. Rodzaj i jakość opakowań decydują często o podatności zapakowanych w nie produktów do transportu i magazynowania. Stefan Jakowski: Packaging in marketing activities. The adaptation of industry to the topical market conditions makes the objective of the marketing activities. Marketing requirements on packaging have great significance in this case. Packages should be attractive and draw the attention of consumers. The type and quality of packaging are decisive often for the ability of packaged goods to b więcej »

Opakowanie farmaceutyczne - w trosce o pacjenta
Ewa Jerzyk Renata Nestorowicz 
Rola opakowania na rynku zależy od charakteru produktu i rodzaju decyzji, którą podejmuje konsument, aby go nabyć. Należy, zatem indywidualizować znaczenie opakowań w odniesieniu do różnych typów produktów. Inną rolę spełniają opakowania dóbr nietrwałych (artykułów żywnościowych, kosmetycznych), inną zaś opakowania dóbr trwałych. Opakowania produktów szczególnego przeznaczenia, jakimi są produkty farmaceutyczne mają do zrealizowania o wiele bardziej złożone zadania niż opakowania produktów typowo konsumpcyjnych. Ewa Jerzyk, Renata Nestorowicz: Pharmaceutical packaging - concern for the patient. The market role of packaging depends on the product character and the type of decision taken by the consumer to purchase the product. That is why the significance of packaging for vario więcej »

Polskie akcenty na światowej wystawie opakowań EMBALLAGE 2008
Małgorzata Lisińska-Kuśnierz Marzena Ucherek 
W dniach 17-21 listopada 2008 roku w Centrum Wystawienniczym Paris-Nord Villepinte odbyła się po raz 38. Światowa Wystawa Opakowań "Emballage 2008". W tegorocznej edycji wystawy udział wzięło ok. 2170 wystawców reprezentujących 51 krajów świata. Wystawcy prezentujący swoje oferty w czterech halach wystawienniczych (hale 3-6) zostali umownie zakwalifikowani w celu lepszej ich identyfikacji produktowej do 12 grup tematycznych, takich jak: - maszyny do pakowania produktów ciekłych, - maszyny do identyfikacji towarów, znakowania, kodowania i etykietowania, - maszyny do pakowania produktów spożywczych, - maszyny do pakowania wszelkich towarów, - maszyny do pakowania zbiorczego, do transportu i składowania, - maszyny do pakowania kosmetyków i produktów leczniczych, - surowce, mat więcej »

Preferencje dotyczące elementów warstwy wizualnej opakowań reklamowych
Małgorzata Lisińska - Kuśnierz 
Warstwa wizualna opakowań jest nośnikiem zakodowanych w określony sposób komunikatów rynkowych. Wyniki badań ankietowych określiły kryteria wpływające na decyzje zakupów. Określiły też, jakie są oczekiwania klientów dotyczące szaty gra- ficznej, parametrów technicznych oraz sloganów reklamowych. Wyniki wykonanych badań przedstawiają preferencje firm dotyczące opakowań i podawanych informacji. Wskazują też na znaczenie środków informacyjno-promocyjnych opakowań. Małgorzata Lisińska-Kuśnierz: Preferences concerning elements of a visual layer in promotional packages. The visual layer of packaging is the carrier of market communications coded in a specific way. The results of inquiry research determined the criteria influencing upon purchase decisions. They determined also consume więcej »

Preferencje dotyczące wartości promocyjnej opakowań do mleka
Małgorzata Mika 
Aby poznać preferencje konsumenckie dotyczące wartości promocyjnej opakowań do mleka, przeprowadzono badania ankietowe. Pytania dotyczyły czynników wpływających na zakup mleka, atrakcyjność opakowań oraz indywidualne wymagania dotyczące rodzaju i pojemności opakowań do najczęściej kupowanych rodzajów mleka. Małgorzata Mika: Preferences concerning promotional value of milk packaging. The questionnaire survey has been carried out to recognize consumer preferences concerning promotional value of milk packaging. Questions concerned factors influencing upon the purchase of milk, sales appeal of milk packages and individual requirements concerning the type and volume of packaging for most often purchased kinds of milk. Opakowania jako istotny element strategii marketingowej mają b więcej »

Suszenie granulatu PET
Suszenie wstępne granulatów tworzyw sztucznych jest często niezbędne dla uzyskania odpowiedniej jakości produktu. Szczególne znaczenie odgrywa proces suszenia w przypadku higroskopijnego poliestru PET, wrażliwego na hydrolityczny rozkład w temperaturach przetwórstwa stopu. Doniosłą rolę w zapewnieniu wysokiej jakości produktów fi- nalnych podczas przetwórstwa tworzyw sztucznych odgrywa zastosowanie granulatu o odpowiednio niskiej wilgotności. Zawilgocenie surowca bywa przyczyną powstawania wielu wad wyrobów, takich jak: jasne smugi, pęcherze na powierzchni lub wewnątrz, spienienie produktu, zmatowienie powierzchni oraz pogorszenie właściwości fizykomechanicznych w następstwie degradacji łańcuchów polimeru. Politereftalan etylenu (PET) jest materiałem higroskopijnym, a przetwar więcej »

Światowa Wystawa Opakowań EMBALLAGE 2008 w Paryżu
Trzydziesta ósma kolejna Wystawa EMBALLAGE 2008 odbyła się, jak zwykle, na terenie wystawowym Parc des Expositions w Paris-Nord Villepinte w dniach 17-21 listopada 2008 r. W Wystawie, według publikacji, wzięło udział 2200 wystawców, ale Oficjalny Katalog Wystawy obejmował ogółem 2078 wystawców z 51 krajów świata, w tym najwięcej, bo aż 45%, czyli 931 było wystawców francuskich. Na drugim miejscu było 266 wystawców włoskich, na trzecim - 213 wystawców niemieckich. Na miejscach od 4 do 18 według liczby wystawców były: Hiszpania - 96 wystawców, Belgia - 78, Wielka Brytania - 71, Turcja - 58, Holandia - 45, Tajwan - 40, Szwajcaria - 38, Stany Zjednoczone - 24, Chiny - 19, Brazylia i Polska po 15, Czechy, Portugalia i Szwecja po 12 oraz Indie - 11. Z Izraela było 10 wystawców, po więcej »

Torby handlowe nowej generacji na przykładzie firmy Carrefour
Wioletta Karaś 
Biodegradowalne torby Carrefour są zgodne z normą europejską EN 13432:2000 "Wymagania dotyczące opakowań przydatnych do odzysku przez kompostowanie i biodegradację". Correfour wycofując darmowe torby, zmniejszył ich zużycie, przez co przyczynił się do ochrony środowiska. Wioletta Karaś: Shopping bags of new generation as exempli- fied by the Carrefour company. Biodegradable bags of the Carrefour company are in conformity with the European standard EN 13432:2000 “Demands on compostable and biodegradable packaging". The Carrefour net withdrawing free bags diminished their use thus contributing to environmental protection. W sieciach handlowych dostępne są różne rodzaje jednorazowych toreb kasowych, takich jak: standardowe, wykonane z poliolefin (PE, PP), standardowe z dod więcej »

Tytuł "Lessor of the Year 2008" dla firmy SG Equipment Finance
Firma SG Equipment Finance zdobyła tytuł Lessor of the Year 2008 przyznawany przez Leasing Life. Zwycięstwo zostało ogłoszone podczas uroczystego obiadu 12 października 2008 roku. Leasing Life to specjalistyczne pismo branżowe opracowujące wiadomości i analizy dla europejskiego rynku leasingu i finansowania środków trwałych, publikowane od 2007 roku z myślą o wyłonieniu najlepszych firm, liderów i profesjonalistów reprezentujących branżę. Do tytułu Lessor of the Year 2008 nominowanych zostało kilka firm. Panel niezależnych analityków, profesjonalistów i doradców w zakresie finansowania środków trwałych i leasingu przyznał zwycięstwo SG Equipment Finance na podstawie oceny kilku czynników: wzrostu, innowacyjności, rentowności i jakości obsługi klientów. Po uwagę brane były takż więcej »

Właściwe opakowanie drożdży przedłuża ich trwałość
Świeże drożdże są artykułem, w którym na specjalnym podłożu znajdują się mikrobiologiczne grzyby. Do swego życia (rozwoju, pączkowania) potrzebują one cukru, tlenu i wilgoci. W momencie wyprodukowania zawierają w sobie bardzo dużą ilość wody. Ze względu na te bardzo szczególne ich właściwości dla ich przechowywania, zanim zostaną użyte, stworzyć należy odpowiednie warunki: - pozwolić stopniowo "wyjść" z wnętrza opakowania znajdującemu się tam nadmiarowi wilgoci, - nie pozwolić dostawać się do wnętrza zbyt dużej ilości świeżego tlenu mogącego być pożywką dla znajdujących się tam grzybów, - ze względów mikrobiologicznych nie dopuszczać do bezpośredniego ich kontaktu z otoczeniem. Warunki takie osiągnąć można poprzez zastosowanie odpowiedniego opakowania. Na linii produkujące więcej »

  • Aktualnoś›ci
  • Bestsellery
2019-10-30

VI Międzynarodowe Sympozjum Cynkownicze»

2019-10-23

W Sosnowcu o oświetleniu»

2019-10-10

ETCC2020 Kraków, 2-4 września 2020 »

2019-07-24

Nowa sonda chloru całkowitego»

2019-06-12

Współczesne technologie przeciwkorozyjne»

2019-05-20

"Historyczny Rozwój Konstrukcji Pojazdów"»

2019-05-06

Eurocorr 2019-rejestracja do 16 maja»

2019-04-24

24 kwietnia Dniem Świadomości Korozyjnej»

2019-04-03

Sesja PSK podczas "Corrosion 2019"»

2019-03-11

Nowości w zabezpieczeniach przeciwkorozyjnych»

Przekładniki prądowe niskiego napięcia

ELEKTROINSTALATOR
(2019-8)»

Badanie bezpieczeństwa urządzeń elektrycznych

ELEKTROINSTALATOR
(2019-8)»

Aktualne zagrożenia mikrobiologiczne Listeria monocytogenes

PRZEMYSŁ SPOŻYWCZY
(2019-10)»

Linia brzegu w pracach geodezyjnych - stosowanie § 82a w geodezyjnych opracowaniach jednostkowych i w procedurze modernizacji ewidencji gruntów i budynków

PRZEGLĄD GEODEZYJNY
(2019-10)»

Jeszcze raz o granicach nieruchomości

PRZEGLĄD GEODEZYJNY
(2019-10)»

Ustalenie linii brzegu w trybie ustawy Prawo wodne i pomiaru sytuacyjnego linii brzegu opisanego w § 82a rozporządzenia egib

PRZEGLĄD GEODEZYJNY
(2019-11)»

Diagnostyka falownika i silnika elektrycznego w 5 krokach

ELEKTROINSTALATOR
(2019-9)»

Multimetr cęgowy małych prądów AC/DC CENTER 262

ELEKTROINSTALATOR
(2019-9)»

Narzędzia do obróbki kabli i przewodów

ELEKTROINSTALATOR
(2019-9)»

Zanim zjedziesz na nartach ze stoku, najpierw musisz na niego bezpiecznie wjechac. Kolejki linowe pod lupa dozoru technicznego

DOZÓR TECHNICZNY
(2019-5)»

LISTA CZASOPISM

  • ATEST - OCHRONA PRACY
  • AURA OCHRONA ŚRODOWISKA
  • CHŁODNICTWO
  • CIEPŁOWNICTWO, OGRZEWNICTWO, WENTYLACJA
  • DOZÓR TECHNICZNY
  • ELEKTROINSTALATOR
  • ELEKTRONIKA - KONSTRUKCJE, TECHNOLOGIE, ZASTOSOWANIA
  • GAZ, WODA I TECHNIKA SANITARNA
  • GAZETA CUKROWNICZA
  • GOSPODARKA MIĘSNA
  • GOSPODARKA WODNA
  • HUTNIK - WIADOMOŚCI HUTNICZE
  • INŻYNIERIA MATERIAŁOWA
  • MASZYNY, TECHNOLOGIE, MATERIAŁY - TECHNIKA ZAGRANICZNA
  • MATERIAŁY BUDOWLANE
  • OCHRONA PRZED KOROZJĄ
  • ODZIEŻ
  • OPAKOWANIE
  • POLISH TECHNICAL REVIEW
  • PROBLEMY JAKOŚCI
  • PRZEGLĄD ELEKTROTECHNICZNY
  • PRZEGLĄD GASTRONOMICZNY
  • PRZEGLĄD GEODEZYJNY
  • PRZEGLĄD MECHANICZNY
  • PRZEGLĄD PAPIERNICZY
  • PRZEGLĄD PIEKARSKI I CUKIERNICZY
  • PRZEGLĄD TECHNICZNY. GAZETA INŻYNIERSKA
  • PRZEGLĄD TELEKOMUNIKACYJNY
  • PRZEGLĄD WŁÓKIENNICZY - WŁÓKNO, ODZIEŻ, SKÓRA
  • PRZEGLĄD ZBOŻOWO-MŁYNARSKI
  • PRZEMYSŁ CHEMICZNY
  • PRZEMYSŁ FERMENTACYJNY I OWOCOWO-WARZYWNY
  • PRZEMYSŁ SPOŻYWCZY
  • RUDY I METALE NIEŻELAZNE
  • SZKŁO I CERAMIKA
  • TECHNOLOGIA I AUTOMATYZACJA MONTAŻU
  • WIADOMOŚCI ELEKTROTECHNICZNE
  • WOKÓŁ PŁYTEK CERAMICZNYCH

WYSZUKIWANE FRAZY

AURA żywność ekologiczna inżynieria materiałowa konserwanty suszenie przemysł chemiczny elektronika grafen haccp logistyka cukier herbata gospodarka mięsna miód materiały budowlane gospodarka wodna transglutaminaza dodatki do żywności pszenica Żarczyński ksylitol Przegląd Elektrotechniczny chleb ryby olej lniany pieczywo amarantus olej rzepakowy Jakość atest 7 KUKURYDZA czekolada gluten GMO antyoksydanty kaizen mleko ocena ryzyka drożdże błonnik przemysl chemiczny makaron ochrona przed korozją pompy ciepła Kociołek-Balawejder przemysł spożywczy Problemy jakości żywność funkcjonalna Przegląd papierniczy wino lody przegląd mleczarski orkisz proso kawa WZBOGACANIE ŻYWNOŚCI antocyjany ekstruzja zamrażanie nanotechnologia polifenole kakao kiełki kontakt aluminium zielona herbata ANALIZA SENSORYCZNA błonnik pokarmowy sól opakowania mięso reologia ocena ryzyka zawodowego rokitnik olejki eteryczne aronia opakowania aktywne enzymy karotenoidy jęczmień masło dynia kofeina mąka czerwińska biogaz kefir liofilizacja ścieki fotowoltaika żyto jakość żywności wiadomości elektrotechniczne CELIAKIA salmonella przyprawy probiotyki piwo znakowanie
  • WYDAWNICTWO | PRENUMERATA | REKLAMA | DRUKARNIA | KOLPORTAŻ | REGULAMIN E-USŁUG
Projekt i wykonanie: Pragma Software