Niemiecki producent perfum, Cosmopolitan Cosmetics, należący do grupy Wella AG, wypuścił na rynek perfumy marki "Cindy Crawford", o bogatym i złożonym zapachu, przeznaczone dla kobiet, które prowadzą
[...]
Firma DHL Express/Servjsco już po raz 11 uczestniczyła w Finale Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Począwszy od 1994 r. DHL Express/Servisco obsługuje Fundację Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomoc więcej »
Firma Spilva, największy producent przypraw na Łotwie, zwiększyła sprzedaż swojego popularnego asortymentu zimnych sosów oraz sosów do sałatek dzięki użyciu wyróżniających się, specyficznych metalowyc więcej »
Wyroby kosmetyczne mogą być wprowadzane do obrotu tylko wtedy, gdy na ich opakowaniu jednostkowym umieszczone są w sposób widoczny i czytelny odpowiednie informacje. Szczegółowe wymagania w tym zakres więcej »
Kolekcja wody toaletowej "Eau Jeune" firmy Gemey-Maybelline, zaprojektowana specjalnie z myślą o młodych dziewczętach, odznacza się bardzo zróżnicowaną paletą zapachów i kolorów. Dziewczęta chętnie wy więcej »
Niemiecka firma Hartmann z Heidenheim wdrożyła innowacyjny pomysł "czystego" odrywania wieczka od obrzeża opakowania do zestawów chust opatrunkowych (do okrywania i opatrywania ran) w niezawodnie szcz więcej »
16. stycznia 2004 r. odbyła się Konferencja Naukowa, pod podanym na wstępie tytułem, zorganizowana przez Katedrę Polityki Agrarnej i Marketingu, Wydziału Ekonomiczno-Rolniczego, Szkoły Głównej Gospoda więcej »
Wydawnictwo Naukowe PWN wydało pod tym tytułem w 2003 r. ciekawą książkę profesora zwyczajnego dr hab. Eugeniusza Michalskiego, kierownika Katedry Marketingu Międzynarodowego na Wydziale Ekonomii i Za więcej »
Głównym celem dotyczących opakowań badań marketingowych jest uzyskanie aktualnych informacji dotyczących dostosowania ich do wymagań określonego sektora rynku lub określonej grupy konsumentów. Program więcej »
Dzięki ciągłym poszukiwaniom i stałemu rozwojowi technologii mających na celu polepszenie jakości i wzrost produktywności maszyn pakujących, firma Zambelli osiągnęła z końcem 2003 roku znaczące sukces więcej »
Firma Patak's, produkująca tradycyjną żywność indyjską, ostatnio znacznie zwiększyła wydajność swoich linii do pakowania pieczywa typu pappadum, dzięki zainstalowaniu dodatkowego systemu Ishida Oualit więcej »
Od wielu lat rola opakowań na świecie rośnie [1]. Z punktu widzenia marketingu jest ono ważnym elementem kompozycji produktu (marketing mix), którą można wyrazić w języku angielskim za pomocą określen więcej »
W celu kształtowania pozytywnego wizerunku opakowań, wytwórcy wód mineralnych i źródlanych powinni zwracać uwagę na funkcjonalność opakowań, czyli przede wszystkim na ich kształt, pojemność i sposób z więcej »
W celu wylansowania na rynku nowej linii przypraw dla smakoszy BRIMI, norweski producent żywności, firma Brimi Kj0ken AS (znana poprzednio pod nazwą Naturens Produkter AS), zastosowała nowo zaprojekto więcej »
Normalizacja jest jedną z najważniejszych metod zapewnienia jakości w naszym wysoko stechnicyzowanym świecie, świecie dążącym przecież do "jakości doskonałej". Normy to szablony, którymi mierzy się ws więcej »
Celem przeprowadzonych badań było poznanie roli opakowań w procesie nabywania produktu przez konsumenta ze szczególnym uwzględnieniem jego funkcji promocyjnej. Badania przeprowadzono metodą bezpośredn więcej »
Powyższy tytuł nosi nowa książka Wydawnictwa MT Biznes Sp. z o.o. z Warszawy. Jest to książka, która mówi co trzeba robić, żeby plan został wykonany i zamierzone rezultaty osiągnięte, bez względu na t więcej »
30 września 2003 w hotelu Marriott w Warszawie odbyło się seminarium firm Dow i Resinex pt. "High performance experience", dotyczące poliolefin, głównie wyższych jakościowo odmian polietylenu. Podczas więcej »
Nowy system atramentowych wydruków próbnych Grand Sherpa Universal firmy Agfa cieszy się uznaniem klientów. Wykorzystano w nim rozwiązania z bardzo udanej serii urządzeń do druku wielkoformatowego Gra więcej »
W książce przedstawiono problematykę opakowalnictwa w Polsce na tle krajów Unii Europejskiej, ujmując kompleksowo i wielokierunkowo zagadnienia techniczne, ekonomiczne i ekologiczne. Zaprezentowano ta więcej »
Stojąc w obliczu wejścia do Unii Europejskiej wiele polskich mleczarni zwiększa przerób i sprzedaż mleka. Na rynku zaobserwować można silne tendencje konsolidacyjne oraz gwattowny wzrost inwestycji. W więcej »
Wraz z ekonomicznym i technicznym rozwojem rośnie rola opakowań i rozszerzają się ich funkcje. Opakowanie transportowe przejmuje niektóre funkcje opakowań jednostkowych, szczególnie w zakresie ochrony więcej »
Firma RPC Yerpackungen Kutenholz opracowała zmodernizowany wzór opakowania do ponownego napełniania, przeznaczonego dla firmy Masterfoods GmbH z Verden, która używa go do pakowania jednego ze swoich n więcej »
Przewodnik opracowany przez Komisję Europejską nakłada obowiązek umieszczania znaku CE na wyrobach stwarzających zagrożenie dla bezpieczeństwa, zdrowia i środowiska naturalnego. Polska po wejściu do U więcej »